Nazi-Jonni kaprer DF-medlemmer
Fra : Peter

Dato : 16-09-10 15:16

"Professor i statskundskab med speciale i politisk adfærd og psykologi ved
KU, Tom Bryder, kender til tendensen med, at Pias eks-medlemmer vandrer over
til DNSB, som professoren skyder på har 4-500 medlemmer."

Kilde:
http://avisen.dk/nazi-jonni-kaprer-df-medlemmer_133829.aspx?redir=newsletter&utm_campaign=user_Old&utm_medium=newsletter&utm_source=newsletter_Morning&newsletterqueueid=1258924

Fra : N_B_DK

Dato : 16-09-10 15:41

"Peter" <peter@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> psykologi ved KU, Tom Bryder, kender til tendensen med, at Pias
> eks-medlemmer vandrer over til DNSB, som professoren skyder på har

Det viser jo netop at det var rigtigt at smide dem ud af partiet, så kan
ikke helt se problemet?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Per Rønne

Dato : 16-09-10 15:50

> [...]

> KU, Tom Bryder, kender til tendensen med, at Pias eks-medlemmer vandrer over
> til DNSB, som professoren skyder på har 4-500 medlemmer."

Nu er der jo så lige det ved det, at "oplysningerne" stammer fra
gruppeføreren for Hitler Jugend-gruppen i Greve [der vel højst har 50
medlemer] og ifølge pågældende kun har dem, fordi de nye medlemmer selv
har "oplyst" det.

Yderligere er der det ved det at hvor DF er er landets mest
pro-semitiske og pro-israelske parti [men anti-islamisk], så er
nazisterne anti-semitiske, anti-israelske og pro-islamiske. Hitlers
gamle alliance med islam er ikke glemt.

Endelig er det ikke DFs politik at udvise muslimske indvandrere til det
oprindelige hjemland, hvis de har boet her i lang tid, medmindre de har
begået grov kriminalitet. Man vil dog godt give dem en penge-præmie for
det ...

I øvrigt har jeg ikke tidligere hørt om Tom Bryder.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : P.N.

Dato : 16-09-10 19:53

> [...]
> oprindelige hjemland, hvis de har boet her i lang tid, medmindre de har
> begået grov kriminalitet. Man vil dog godt give dem en penge-præmie for

Var det ikke Jøden Georg Metz der i DR tv udtalte at de der i fortiden var
anti-semitter, de er i dag pro israelske og anti-arabiske, så P.E.R.s indlæg
giver god mening hvorfor skulle jødeelskere blive jødehadere.

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-09-10 16:36

On 2010-09-16 16:15, Peter wrote:
> "Professor i statskundskab med speciale i politisk adfærd og psykologi ved
> KU, Tom Bryder, kender til tendensen med, at Pias eks-medlemmer vandrer over
> til DNSB, som professoren skyder på har 4-500 medlemmer."

Det svarer til at EL-elefanten siger til Jonni-musen på vej over broen:
Pas på ikke at vække folk med din gungren,

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 16-09-10 21:07

On Thu, 16 Sep 2010 17:35:36 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det svarer til at EL-elefanten siger til Jonni-musen på vej over broen:
>Pas på ikke at vække folk med din gungren,

Godhedsindustrien overdriver konsekvent "nazi-faren"
Jeg kender folk der kommer i Greve og ikke har oplevet pladsmangel
incl når julefrokost i den lille villa

Da EL-demo fornylig forlangte politiet at Jonnis gæster skulle gå
indendørs, men det ville de ikke - de var ikke så mange at haven var
overfyldt, men hvorfor fandt politiet have-tilstedeværelse en
provokation på muslimerne?

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-09-10 21:39

On 2010-09-16 22:06, Bo Warming wrote:

> Godhedsindustrien overdriver konsekvent "nazi-faren"
> Jeg kender folk der kommer i Greve og ikke har oplevet pladsmangel
> incl når julefrokost i den lille villa

Den fare er mindre end at DK skulle blive udslettet af en asteroide en
gang om dagen.
Derimod er rødfascisternes voldelige angreb mod demokratiet (jf også
Sverige) og åben debat et KÆMPEproblem som myndighederne må lære at tackle!

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 16-09-10 21:03

On Thu, 16 Sep 2010 16:15:46 +0200, "Peter" <peter@hotmail.com> wrote:

> [...]
>KU, Tom Bryder, kender til tendensen med, at Pias eks-medlemmer vandrer over
>til DNSB, som professoren skyder på har 4-500 medlemmer."

En free lance journalist har netop optaget TV-indslag om min
udlejning af kælder til 3 litauere.
De var extremt tilfredse med alt
Indslaget med mig var klippet så det virkede som en ældre Jonni Hansen
og især var man glad for at jeg påskønnede at "litauere ikke er
muhamedanere".
Umærkeligt kom jeg - i forsvarsposition - til at tale mere som Jonni
end som mit idol, den elskværdige karismatiske Glistrup -

Forresten kan Jonni være sej og folkelig, nu og da.