Overraskelse
Fra : N_B_DK

Dato : 15-09-10 19:11

Sådan lyder beskrivelsen af den anholdte Lors Doukaiev fra hans tidligere
svoger Shepa Bersanov, der gennem 2 år var gift med Doukaievs søster.
- Han kom næsten aldrig i moskeen. Han talte ikke arabisk, og han kunne ikke
lide de andre muslimer og påstod, at jeg ikke var muslim, siger Bersanov til
Ritzau.

Kilde: http://ekstrabladet.dk/112/article1411460.ece

Gad vide hvor mange det kommer bag på at manden er muslim.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 16-09-10 01:15

On Wed, 15 Sep 2010 20:11:25 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

> [...]
>
>Kilde: http://ekstrabladet.dk/112/article1411460.ece
>

>Gad vide hvor mange det kommer bag på at manden er muslim.

Lad os indføre visumtvang når en EU-borger ikke har forældre i
EU-landet han kommer fra

De der har job parat kan få visummet pr mail på et døgn , men en fyr
med tilknytning til dødsensfarlige Tjetjenien skal afvises indtil han
har danske venner der lægger depositum for ham og garanterer

Vi vil kun ha folk vi er trygge ved. Forlad EU, hvis de opponerer.
Norge har det fint som ikke-EU-medlem.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 16-09-10 05:14

Den 15-09-2010 20:11, N_B_DK skrev:
> [...]
>
> Kilde: http://ekstrabladet.dk/112/article1411460.ece
>

> Gad vide hvor mange det kommer bag på at manden er muslim.

Jeg troede såmænd at han var en af de fyrede fra DR der ville protestere
mod tidens fortrædeligheder og så lige give de gamle kollegaer et scoop,
men sådan kan man jo tage fejl.

- cep

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-10 09:07

"Claus E. Petersen" <snurrberget@REMOVEyahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]

Fordi han perverterer religionen, og bruger den som påskud for terrorisme?

No Balls tør næsten ikke tænke tanken, for han læser bare at han er
musliiiiiiiiiiiiiiiiiim, og så vil han sprænge os allesammen i luften.

Fra : N_B_DK

Dato : 16-09-10 10:02

"Thomas Merrick" <wtfdoucare> wrote in message

> [...]
> No Balls tør næsten ikke tænke tanken, for han læser bare at han er
> musliiiiiiiiiiiiiiiiiim, og så vil han sprænge os allesammen i luften.

Da bombemanden Lors Doukaiev var i København under en studietur i 2008, så
han nogle graffiti-tegninger, der provokerede ham som troende muslim.
Det fortæller hans tidligere boksetræner Albert Sybens kone, som Ektra
Bladet har mødt i byen Xhendelles i Belgien.

Selvom Lors Doukaiev har bedt dansk politi om at få udleveret både den
jødiske Tora, Biblen og Koranen, tilsyneladende for at skjule sin baggrund,
er der ikke længere tvivl om, at den 24-årige tjetjensk-fødte belgier
bekender sig til islam.

Men han er altså ikke muslim ifølge dig, mon ikke nærmere det er dig der
ikke kan (vil) se virkeligheden i øjnene.

--
MVH. N_B_DK