EU bør afvise tjetjenere fra uddannelse
Fra : Bo Warming

Dato : 15-09-10 16:53

De hadefulde muslimer som kører ondt oprør mod vort russiske
broderfolk, bør aldrig have lov at betræde et EU-land uden visum

Især bør Bruxelles beslutte at hvis de skal uddannes så sker det i
hjemlandet fx pr mail og net

Danmark der har gavnet hele verden med JP-tegninger er især i risiko
for terror og bør kræve dette af EU