Sailwave og DH beregninger
Fra : Per Kaaber

Dato : 19-09-10 07:45

Er der en venlig sjæl, der kan informere mig om, hvordan Sailwave
opsættes til beregning af sejladser efter DH-reglen?

Eller oplyse et godt link, hvor der informeres lidt om emnet.

--
Venlig hilsen

Per A Lot
Helmsman 35

Fra : Trine Søe

Dato : 20-09-10 01:09

Hej Per

Jeg ved ikke, om du kan bruge det her link omkring sailwave og
opsætning til DH-regler, men Kerteminde Sejlklub har for nogle år
siden udfærdiget en manual;

http://www.ks-f.dk/Koelbaade/K_koelbaad.php?koelbaadsid=96&k_menuid=5

Held og lykke

Trine Søe
Http://www.sejlnet.dk

Fra : Per Kaaber

Dato : 20-09-10 16:25

Den 20-09-2010, skrev Trine Søe:
> [...]
>
> Jeg ved ikke, om du kan bruge det her link omkring sailwave og
> opsætning til DH-regler, men Kerteminde Sejlklub har for nogle år

Kanon Trine. Du er en nusser l-)

Det var lige det jeg søgte.
Takker mange gange :D

--
Venlig hilsen

Per A Lot
Helmsman 35

Fra : Trine Søe

Dato : 21-09-10 01:34

Super Per

Altid rart når man kan hjælpe hinanden

God fornøjelse med Sailwave og kapsejladserne.

Sejlerhilsen

Trine Søe
Http://www.sejlnet.dk