Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Canon RAW codec til windows 7 64 bit?
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 21-09-10 20:22

Hej,

Kan det virkelig være rigtigt at canon RAW codec ikke understøtter windows
64 bit?
http://software.canon-europe.com/software/0038095.asp?model=

mvh Frank

Fra : Peter Engelsted Jona~

Dato : 21-09-10 20:57

Den 21-09-2010 21:21, Frank K. Jensen skrev:
> Hej,
>
> Kan det virkelig være rigtigt at canon RAW codec ikke understøtter
> [...]

Det står jo klart og tydeligt i din link, så hvorfor spørgmålet?

--
vh/Peter E. Jonasen
www.kvv73.dk - www.digitaltog.dk - www.digital-train.com

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 21-09-10 21:56

"Peter Engelsted Jonasen" <peter@jonasen.eu> skrev i meddelelsen

> Det står jo klart og tydeligt i din link, så hvorfor spørgmålet?

Fordi det kunne jo være, at jeg havde fundet den forkerte (jeg ved godt, at
jeg stort set er perfekt, men alligevel) og at der rent faktisk var en til
64 bit, da jeg synes, det lyder helt vildt at Canon ikke understøtter 64
bit, som har været fremme i rimelig lang tid.

mvh Frank

Fra : N_B_DK

Dato : 21-09-10 21:32

"Frank K. Jensen" <frank-sletdette@sletdette-indbakke.com> wrote in
message news:4c9905ce$0$50443$14726298@news.sunsite.dk

http://www.ardfry.com/cr2-codec/

--
MVH. N_B_DK

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 21-09-10 21:58

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> "Frank K. Jensen" <frank-sletdette@sletdette-indbakke.com> wrote in
> message news:4c9905ce$0$50443$14726298@news.sunsite.dk

> http://www.ardfry.com/cr2-codec/

Tak.
Har også selv fundet: http://www.fastpictureviewer.com/codecs/
Men ville gerne undgå 3. parts produkter, hvis det var muligt.

mvh Frank