MS Windows
briani 27239
Office 2010 Student
Fra : steen

Dato : 21-09-10 15:45

Kan man installere denne version uden at være studerende? Eller hvordan
sikrer Microsoft at det kun er studerende der har pakken?

Mvh Steen

Fra : steen

Dato : 21-09-10 15:50

steen wrote:
> Kan man installere denne version uden at være studerende? Eller
> hvordan sikrer Microsoft at det kun er studerende der har pakken?

Jeg burde måske have præciseret at det drejer sig om Office Pro 2010 Student
til ca. 5-700 kr. og ikke Home & Student 2010.

Fra : Klaus H

Dato : 21-09-10 16:24

"steen" <steen@steenmartin.dk> skrev i en meddelelse news:4c98c618$0$50444$14726298@news.sunsite.dk...

> Jeg burde måske have præciseret at det drejer sig om Office Pro 2010 Student
> til ca. 5-700 kr. og ikke Home & Student 2010.

Du skal have en gyldig e-mail adresse ved et godkendt studiested, for at kunne få den mail der giver mulighed for at bestille programmet.

Klaus H

Fra : steen

Dato : 21-09-10 16:53

Klaus H wrote:
> Du skal have en gyldig e-mail adresse ved et godkendt studiested, for
> at kunne få den mail der giver mulighed for at bestille programmet.

Super! Tak.

Mvh
Steen