MS Windows
briani 27239
Win7 og mail
Fra : steen

Dato : 21-09-10 15:36

I Win7 Home er der jo ingen mailklient. Hvilket program vil I anbefale man
kigger sig om efter?

Jeg har Office 2010 men i den udgave til 900 kr. hvor Outlook ikke er med.

Jeg vil gerne have noget der ligner OE, hvis det er muligt.

Mvh Steen

Fra : Mogens

Dato : 21-09-10 15:39

Den 21-09-2010 16:36, steen skrev:
> [...]
>
> Jeg har Office 2010 men i den udgave til 900 kr. hvor Outlook ikke er med.
>
> Jeg vil gerne have noget der ligner OE, hvis det er muligt.

Mozilla Thunderbird http://mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/

Mogens

Fra : steen

Dato : 21-09-10 15:46

Mogens wrote:
> Mozilla Thunderbird http://mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/

Super! Den vil jeg afprøve.

Mvh Steen

Fra : Klaus H

Dato : 21-09-10 16:25

"steen" <steen@steenmartin.dk> skrev i en meddelelse news:4c98c2d6$0$50453$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
>
> Jeg har Office 2010 men i den udgave til 900 kr. hvor Outlook ikke er med.
>
> Jeg vil gerne have noget der ligner OE, hvis det er muligt.

Windows mail fra Microsoft, er ikke så ringe endda.

Klaus H

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-10 16:36

"Klaus H" <khvaek@6705e.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Mvh Steen
>
>Windows mail fra Microsoft, er ikke så ringe endda.

Som ikke er i w 7
Live mail kan derimod hentes

Fra : steen

Dato : 21-09-10 16:54

Bo wrote:
> Live mail kan derimod hentes

Er det et Microsoft produkt eller?

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 21-09-10 17:20

"steen" <steen@steenmartin.dk> skrev :

>Er det et Microsoft produkt eller?

Ja.
--
Kerim
http://www.facebook.com/Khilafah.nu.Kerim.Ellentoft

Fra : steen

Dato : 21-09-10 18:27

Kerim Ellentoft wrote:
> Ja.

Er det ikke bare ligesom Hotmail? Eller er Live Mail et program man
installerer på sin maskine?

Fra : Erik Olsen

Dato : 21-09-10 18:38

steen wrote:

> Er det ikke bare ligesom Hotmail?

Nej.

Ja, se http://explore.live.com/windows-live-mail

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 22-09-10 05:44

Help på danish:
http://help.live.com/help.aspx?project=a&market=da-DK

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-09-10 18:57

"steen" <steen@steenmartin.dk> skrev i meddelelsen
> Eller er Live Mail et program man installerer på sin maskine?

Ja - Windows Mail afløste OE og var en OE med nyt navn - fulgte med
Vista

Windows Live Mail har så afløst den - følger ikke med W7 - men kan
downloades og installeres.

Jan

Fra : steen

Dato : 22-09-10 02:11

Jan Vestergaard wrote:
> Ja - Windows Mail afløste OE og var en OE med nyt navn - fulgte med
> Vista
>
> Windows Live Mail har så afløst den - følger ikke med W7 - men kan
> downloades og installeres.

Fint!
Jeg har Win XP nu (OE6) men skal til at bruge Win 7 Home Premium 64 om et
par dage og vil gerne have min indbakke med. Kan OE6-mails overføres til
Live Mail?
Jeg har mulighed for at installere Outlook 2003 og der igennem importere
mails fra OE6, hvis det gør tingene nemmere i forhold til Live Mail.

Mvh Steen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 22-09-10 02:58

> [...]

>par dage og vil gerne have min indbakke med. Kan OE6-mails overføres til

Den korrekte gruppe til denne tråd er faktisk

Et tilsvarende spørgsmål har lige været der, og fandt spørgeren
ved at google.