Ny computer - hvordan flyttes itunes ?
Fra : HA

Dato : 21-09-10 14:39

Hej

Jeg har købt en ny iMac, og vil gerne flytte mit itunes-lib, og samtidig
sikre mig at mit atv og min iphone stadig kan synce og virker som de
skal med den nye mac, og mit 'gamle' itunes-lib (på den nye mac).

Hvordan ?

Der er mange muligheder via google, så mange at det er svært at finde
den der bare virker.... HJÆLP :D

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-09-10 14:41

HA <hhandresen@gmaildooooot.com> wrote:

> [...]
>
> Hvordan ?
>
> Der er mange muligheder via google, så mange at det er svært at finde

<http://support.apple.com/kb/ht3322>

/thomas

Fra : HA

Dato : 21-09-10 14:43

On 9/21/10 3:40 PM, Thomas von Hassel wrote:

> <http://support.apple.com/kb/ht3322>
>
> /thomas

Cool - er det testet og jeg kan synce min iphone bagefter osv ?

Fra : Henrik Andresen

Dato : 22-09-10 09:54

Den 21-09-2010 15:43, HA skrev:

> Cool - er det testet og jeg kan synce min iphone bagefter osv ?

Æv - det virker ikke.
Jeg kan ikke nøjes med at flytte iTunes.

Andre ideer ?

/H

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-09-10 10:14

Henrik Andresen <hhandresen@gmail---------slet.com> wrote:

> Æv - det virker ikke.

ja, det gør ..

> Jeg kan ikke nøjes med at flytte iTunes.

nej, det er klart ... du flytter hele din bruger fra en maskine til en
anden...

> Andre ideer ?

Du kan flytte "iTunes" under Musik til den nye maskine. Samme
placeringer selvfølgelig.

Så skal du finde de forskellige indstillinger under Library/Preferences
der har noget med iTunes at gøre.

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-09-10 10:13

> Du kan flytte "iTunes" under Musik til den nye maskine. Samme
> placeringer selvfølgelig.
>
> Så skal du finde de forskellige indstillinger under Library/Preferences
> der har noget med iTunes at gøre.

Det har jeg lige gjort i forbindelse med oprydning. Overførselsassistent
tager jo alt med, og jeg ville have ryddet lidt ud i alt det, jeg ikke
bruger mere. Man skal flytte mappen iTunes i musikmappen i ens
brugermapper. Jeg må tilstå, at jeg faktisk ikke kan huske, om det var
nok. Ellers skal du gå ind i biblioteket i din brugermappe og gå ind
under preferences. Her skal du tage de filer, der hedder noget med
iTunes. Det er sikkert nok med "com.apple.iTunes.plist". De andre har
ældre datoer hos mig og er sikkert bare backupper.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 22-09-10 22:42

Henrik Andresen <hhandresen@gmail---------slet.com> writes:

> Æv - det virker ikke.
> Jeg kan ikke nøjes med at flytte iTunes.
>
> Andre ideer ?

Etabler "Deling i hjemmet". Find den gamle maskine på den nye og marker
al musikken, og kopier det til din egen (enten højreklik eller ved at
hive op på dit eget bibliotek).

Vent..........

Vupti.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 23-09-10 17:32

Henrik Andresen <hhandresen@gmail---------slet.com> writes:

> Det er sådan set ikke så meget det med musikken der er et problem,
> mere at den skal kunne synce min iphone unden at jeg mister mine
> programmer osv.

Nu så jeg bare der stod iTunes en masse gange, så jeg gik ud fra det var
det der var vigtigst. Jeg overlader dig trygt i Dr. Münsters
brevkassehænder.