MacBook
Fra : Hans Houmøller

Dato : 20-09-10 22:53

Så fik jeg da lige mistet indlæggene om mine forespørgsler på MacBook,
men jeg prøver igen.

Jeg har følgende tre annoncer fra dba.dk, som jeg gerne vil have råd og
vejledning om:

1)

Macbook Pro 4,1 15", 2,4 Ghz Kr. 5.000
Model    Macbook Pro 4,1 15"       Ram    2 GB
Processor    2,4 Ghz       Harddisk    200 GB
Supplerende tekst
256MB geforce, ABGN trådløst netværk, FireWire 400+800, USB 2, alm. DVI
udgang til ekstern skærm, Gbit ethernet, 1440x900 LED belyst skærm 0
døde pixels, frisk geninstalleret med Snow Leopard 10.6, iLife og iWork,
og med windows XP i bootcamp. udøver 7 dages fuld retur-ret. Har meget
travlt, så SMS efter 16, eller skriv her ->>
PS: forbeholder mig retten til at ændrer pris og/eller andet!

2)

MacBook Air, verdens tyndes... Kr. 6.200
Model    MacBook Air
Supplerende tekst
verdens tyndeste bærbare, 1.6 Ghz Core 2 Duo, 2 GB Ram, 80 GB Harddisk,
Snowleopard, iSight webcam, mikrofon, USB, HDMI, trådløst net, Office
2008, Bluetooth, som ny uden ridser, inkl original kasse, lader

3)

Macbook pro 3,1, 2.4 Ghz, 2 GB Kr. 6.000
Model    Macbook pro 3,1       Ram    2 GB
Processor    2.4 Ghz       Harddisk    120 GB
Supplerende tekst
Med intel 2 duo core processor
Flot velfungerende computer sælges. Har lidt taske ridser, min kone har
brugt den i forbindelse med sit studie som hun nu er færdig med.
Der er et helt nyt batteri med (1300.-) har kvittering på batteri og
computer. den er købt i februar 2008.
Der er installeret Snow Leopard på maskine. Ilife 9 kan også installeres

På forhånd tak,
Hans

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 20-09-10 23:01

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> writes:

> [...]
> Harddisk, Snowleopard, iSight webcam, mikrofon, USB, HDMI, trådløst
> net, Office 2008, Bluetooth, som ny uden ridser, inkl original kasse,

Hvis det her er "godt nok" til dig (harddisk og ram) synes jeg det lyder
som et rigtigt godt tilbud.

Fra : Hans Houmøller

Dato : 22-09-10 20:48

Bare til orientering valgte jeg at købe en MacBook fra ny, og den er jeg
rigtig glad for. Det var fedt at starte den for første gang og opleve,
at den bla. fandt min iMac, så der er gang i sync her.

Tak for assist.

Hans