MS Windows
briani 27239
Format SD kort og Win 7
Fra : Herbert Jensen

Dato : 20-09-10 20:47

Jeg har en pc hvor jeg kan starte op i enten windows XP eller windows 7.

Når jeg er startet op i windows 7 og indsætter et af mine SD kort, får jeg
besked om at formaterer kortet.
Starter jeg op i windows XP kan jeg uden problemer se de filer der ligger på
SD kortet.

Hvad kan problemet være siden Windows 7 ikke kan se SD kortet er formateret
og indeholder filer...

Mvh.

Herbert

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 20-09-10 21:01

Herbert Jensen wrote:
> [...]
> SD kortet.
>
> Hvad kan problemet være siden Windows 7 ikke kan se SD kortet er formateret

Et hurdigt skud - Har du et CD-brænderprogram som In-CD eller måske Nero
installeret? - Der er nogle af de programmer der vil kontrollere alle
flytbare medier hvis de er installeret med et flueben det forkerte sted.
Egen erfaring - eller rettere min kones på en maskine emd Vista...

/Lars

Fra : cykelsmeden

Dato : 21-09-10 09:09

Den 20-09-2010 22:00, Lars Peter Larsen skrev:
> [...]
et andet bud er at dine usb/sd drivere ikke er "ægte" w7 drivere, og
derfor ikke kan læse højhastighedskort.
Har selv problemet med en ældre compaq -

vis du har w2k drivere kan de måske køre.

finn

Fra : Herbert Jensen

Dato : 22-09-10 06:06

> et andet bud er at dine usb/sd drivere ikke er "ægte" w7 drivere, og
> derfor ikke kan læse højhastighedskort.
> Har selv problemet med en ældre compaq -
>
> vis du har w2k drivere kan de måske køre.

Tak for svar, jeg vil kikke lidt efter drivere...

Hilsen
Herbert