MS Windows
briani 27239
Media Player 11
Fra : Ukendt

Dato : 19-09-10 21:10

Min Media Player 11 finder ofte på at meddele,
at den ikke er installeret korrekt og skal ominstalleres.

Den virker ellers fint med ALT undtagen DRM
musik fra YouSee. Det er som om den går galt i byen,
når der skal udveksles licenser mv.

Efter fejlmeddelelsen kan den dog fortsat spille
ikke-DRM filer.

Installeres den igen, virker den måske en stund,
men pludselig er den gal igen når den skal hente
en licens til en stak melodier.

Er WMP eneste program som kan håndtere DRM licenserne ?
Hvad gør man så i Linux eks. ?

Fra : Per H

Dato : 19-09-10 22:03

On Sun, 19 Sep 2010 22:09:56 +0200, ">>Eque<<" <-> wrote:

> [...]
>
>Den virker ellers fint med ALT undtagen DRM
>musik fra YouSee. Det er som om den går galt i byen,

Det samme gør media player 12 , på W7.

Det virker som om den bliver overfodret. Jeg genstarter bare, og så
kører det igen.

det hjælper ikke mig at geninstall.

per

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-10 15:35

Den 19-09-2010 23:02, Per H skrev:

> Det samme gør media player 12 , på W7.
>
> Det virker som om den bliver overfodret. Jeg genstarter bare, og så
> kører det igen.
>
> det hjælper ikke mig at geninstall.
Medie Player 12 virker perfekt her på W7 64bit

Fra : Martin Ploug

Dato : 20-09-10 19:31

Den 19-09-2010 22:09, >>Eque<< skrev:
> [...]
> men pludselig er den gal igen når den skal hente
> en licens til en stak melodier.
>
> Er WMP eneste program som kan håndtere DRM licenserne ?

Har I prøvet med en anden afspiller som f.eks. VLC?
http://www.videolan.org/vlc/

Fra : Martin Ploug

Dato : 20-09-10 19:32

Den 20-09-2010 20:30, Martin Ploug skrev:

> Har I prøvet med en anden afspiller som f.eks. VLC?
> http://www.videolan.org/vlc/

Der var jeg måske lige hurtig nok.
Den håndterer måske netop ikke DRM.

Fra : Ukendt