Flot Peter Kiil, UNDSKYLD
Fra : Peter Kiil

Dato : 19-09-10 22:55

Har lige opdaget jeg har postet hele dynen i dk.edb.mac - skulle have været
i markedsgruppen, sorry!!!!!

--
/peter

The best things in life are postage paid, batteries included,
guaranteed forever and tax-free.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 20-09-10 09:06

Peter Kiil <peter@kiil.net> wrote:

> Har lige opdaget jeg har postet hele dynen i dk.edb.mac - skulle have været
> i markedsgruppen, sorry!!!!!

Du får da noget fra hånden

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Peter Kiil

Dato : 20-09-10 09:55

Flemming Rubini - 012008fr@gmail.com on 20/09/10 10.05 wrote:

> Du får da noget fra hånden

Ja måske lige hurtig nok i vendningen i det her tilfælde

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-09-10 21:05

Peter Kiil <peter@kiil.net> wrote:

> Ja måske lige hurtig nok i vendningen i det her tilfælde

Ork, det er da ingenting. Jeg har postet masser af indlæg til
cykelgruppen og mange andre i den her gruppe. Det er bare at klikke et
forkert sted.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Peter Kiil

Dato : 21-09-10 07:10

Henrik Münster - henrik@muenster.dk on 20/09/10 22.04 wrote:

> Ork, det er da ingenting. Jeg har postet masser af indlæg til
> cykelgruppen og mange andre i den her gruppe. Det er bare at klikke et
> forkert sted.

Jojo, men nu klarede jeg det jo mindst 20 gange uden at opdage det