S : iMac 27-inch: QuadCore MB953DK, ny
Fra : Peter Kiil

Dato : 19-09-10 22:30

Intel Core i5 QuadCore CPU 2,67GHz, 4GB DDR3 RAM, 1 TB Harddisk, 27"
LCD(2560x1440), ATI Radeon HD4850, GLAN, 300MBIT WLAN, Bluetooth, Including
Apple Magic Mouse and Keyboard DK.

Ny, 9000 kr. + pp. Evt. med Apple Care Protection Plan + 800 kr.

--
/peter

The best things in life are postage paid, batteries included,
guaranteed forever and tax-free.

Fra : Morten Lind

Dato : 20-09-10 15:47

Peter Kiil <peter@kiil.net> wrote:

> [...]
> Apple Magic Mouse and Keyboard DK.
>
> Ny, 9000 kr. + pp. Evt. med Apple Care Protection Plan + 800 kr.

For dyrt, Peter - du kan få kr.: 6.500,- + pp.

Interesseret?

M.

Fra : Peter Kiil

Dato : 20-09-10 20:00

Morten Lind - mortenlind@gmail.com on 20/09/10 16.46 wrote:

> For dyrt, Peter - du kan få kr.: 6.500,- + pp.
>
> Interesseret?

Ikke det der ligner. Ring til Apple og byd dem det samme.

Fra : Morten Lind

Dato : 21-09-10 03:50

Peter Kiil <peter@kiil.net> wrote:

> Ikke det der ligner. Ring til Apple og byd dem det samme.

Regnede jeg med - fair nok

M., der ikke ka´ la´ vær´ a´ prøve

Fra : Henrik Andresen

Dato : 21-09-10 07:54

Hvor gammel ?
Hvor i landet ?

Fra : Henrik Andresen

Dato : 21-09-10 11:49

Dooh - der står jo den er ny.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 21-09-10 15:45

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> Regnede jeg med - fair nok
>
> M., der ikke ka´ la´ vær´ a´ prøve

Nu er det jo også fra et konkursbo, så jeg tror ikke der er givet fuld
pris for krapylet. Men det er som bekendt ham med grisen der sætter
prisen.

Fra : Morten Lind

Dato : 21-09-10 16:59

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100921 <nospam0002+20100921@gmail.com> wrote:

> Nu er det jo også fra et konkursbo, så jeg tror ikke der er givet fuld
> pris for krapylet.

Jeg tror, du har ret

> Men det er som bekendt ham med grisen der sætter
> prisen.

Og den, der betaler musikken, der bestemmer, hvad der skal
spilles...ulidelig, kedelig kapitalistlogik, men du har ret, og Peter
får sikkert bundet maskinen om et ungt menneske(?).

Jeg gebærder mig blot i en markedsgruppe, og defor sjakrer jeg.

M., der synes, at i markedsgrupper er priser til forhandling - andet er
misbrug.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 21-09-10 19:12

> Og den, der betaler musikken, der bestemmer, hvad der skal
> spilles...ulidelig, kedelig kapitalistlogik, men du har ret, og Peter
> får sikkert bundet maskinen om et ungt menneske(?).

Du mener det er mindre kapitalistlogik at tinges om prisen ned på et
pinligt lavt niveau?

> Jeg gebærder mig blot i en markedsgruppe, og defor sjakrer jeg.

Næh, du var i ikke-markedsgruppen, men det er PEters fejl. Slemme ham.

> M., der synes, at i markedsgrupper er priser til forhandling - andet er
> misbrug.

Se ovenfor

Fra : Morten Lind

Dato : 22-09-10 02:16

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100921 <nospam0002+20100921@gmail.com> wrote:

> Du mener det er mindre kapitalistlogik at tinges om prisen ned på et
> pinligt lavt niveau?

Næh - jeg giver dig jo ret.

> Næh, du var i ikke-markedsgruppen, men det er PEters fejl. Slemme ham.

Det er nu også min egenn fejl - jeg kom til at slette indlæggene i
markedsgruppen, da de også optrådte her

> Se ovenfor

M.