V: MBP4.1; 2,4 GHz Intel Core 2 Duo; 4 GB
Fra : Flemming Rubini

Dato : 19-09-10 08:58

Hvad mon man maks bør give for sådan en kal' brugt?

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Thomas

Dato : 19-09-10 13:22

Den 19/09/10 09.57, Flemming Rubini skrev:
> Hvad mon man maks bør give for sådan en kal' brugt?

Max det samme, som en ny koster.

/Ths.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 20-09-10 09:15

Thomas <thomas@invalid.dk> wrote:

> Max det samme, som en ny koster.
>
> /Ths.

Man får lige motioneret sin matematiske dannelse når man skal læser den
sætning.

Jeg skulle en gang besøge et tempel på Bali, og jeg betalte en bondegård
for et par stykke tøj. Holdningen var klar nok, havde jeg råd til at
betale den pris som jeg fik præsenteret, så var det jo ikke dyrt for
mig.

Jeg synes 5.000,- måske er lige pebret nok, at tage for min maskine, men
det ser ud til at være prisniveauet.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 20-09-10 15:44

012008fr@gmail.com (Flemming Rubini) writes:

> Jeg synes 5.000,- måske er lige pebret nok, at tage for min maskine, men
> det ser ud til at være prisniveauet.

Snak med Morten Lind. Han er ekspert i at købe gammelt ragelse billigt,
og sælge flotte antikke ting dyrt

Fra : Morten Lind

Dato : 21-09-10 03:45

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100920 <nospam0002+20100920@gmail.com> wrote:

> Snak med Morten Lind. Han er ekspert i at købe gammelt ragelse billigt,
> og sælge flotte antikke ting dyrt

Ikke mere, min ven, ikke mere

M.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 21-09-10 09:35

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100920 <nospam0002+20100920@gmail.com> wrote:

> Snak med Morten Lind. Han er ekspert i at købe gammelt ragelse billigt,
> og sælge flotte antikke ting dyrt

Gnæk gnæk.

Jeg er i øvrigt helt uafklaret om jeg vil sælge min maskine eller
skaffe mig endnu en som backup.

Tidligere var det ret praktisk at de bærbare var ens pga. drivere etc.
men det er nok ikke så vigtigt i dag som Mac-bruger.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 21-09-10 15:43

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> Ikke mere, min ven, ikke mere

Nåja, så godt Peter ikke hoppede på den

Så må du sælge nogen flotte antikke iMac G3'ere dyrt!

Fra : Morten Lind

Dato : 21-09-10 17:01

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100921 <nospam0002+20100921@gmail.com> wrote:

> Nåja, så godt Peter ikke hoppede på den
>
> Så må du sælge nogen flotte antikke iMac G3'ere dyrt!

De er ikke til salg - de virker jo

Og med min nye NAS, skal det nok blive sjovt

M.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 21-09-10 15:45

012008fr@gmail.com (Flemming Rubini) writes:

> Gnæk gnæk.
>
> Jeg er i øvrigt helt uafklaret om jeg vil sælge min maskine eller
> skaffe mig endnu en som backup.

Det tænker du bare over et par år.

> Tidligere var det ret praktisk at de bærbare var ens pga. drivere etc.
> men det er nok ikke så vigtigt i dag som Mac-bruger.

Det kommer jo an på hvordan din nødplan lyder. Hvis den består i
"reinstaller OS X og sig den skal genetablere en Time Machine kopi" så
er det jo bare det.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 21-09-10 15:50

> [...]

> Det kommer jo an på hvordan din nødplan lyder. Hvis den består i
> "reinstaller OS X og sig den skal genetablere en Time Machine kopi" så

Uanset maskine?

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 21-09-10 15:58

> Uanset maskine?

Det skulle jeg mene. Du laver naturligvis brandøvelser så du er tryg
hvis det skulle ske igen.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 24-09-10 20:09

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100921 <nospam0002+20100921@gmail.com> wrote:

> Det skulle jeg mene. Du laver naturligvis brandøvelser så du er tryg
> hvis det skulle ske igen.

Og så er maskine tilbage igen. Det var da ikke langt tid den var væk.
Afleveret onsdag og retur fredag. Højre blæser er skiftet.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 21-09-10 19:13

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> De er ikke til salg - de virker jo
>
> Og med min nye NAS, skal det nok blive sjovt

Såh? FOrtæl fortæl. Hvad skal du lave?

Fra : Morten Lind

Dato : 22-09-10 02:19

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100921 <nospam0002+20100921@gmail.com> wrote: