MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problemer med internetdeling fra iPhone.
Fra : -=JF=-

Dato : 18-09-10 12:11

Hej i gruppen.

Normalt når man sætter en iPhone til en windowsmaskine første gang, så
begynder den at finde drivere til div. hardware i telefonen... Kamera,
modem, lager osv.
Men på det seneste oplever jeg ind i mellem at når iPhonen bliver
forbundet til en Windowsmaskine første gang, så er det kun kameraet der
bliver fundet, ikke modem og hvad der ellers skal findes - og så er der
jo ikke store chancer for internetdeling.

Har nogen i gruppen erfaringer med hvordan man tvinger computeren til at
finde resten af hardwaren?

--
Mhv.
John

Fra : Henning

Dato : 18-09-10 13:10

On Sat, 18 Sep 2010 13:11:27 +0200, -=JF=- <null@null.null> wrote:

> [...]
>jo ikke store chancer for internetdeling.
>
>Har nogen i gruppen erfaringer med hvordan man tvinger computeren til at

Har du installeret Itunes på de pågældende maskiner? Ellers kommer du
ikke langt.

Fra : -=JF=-

Dato : 18-09-10 13:56

Den 18/09/10 14.10, Henning skrev:
> Har du installeret Itunes på de pågældende maskiner? Ellers kommer du
> ikke langt.

Ja, Itunes er på plads, selv om jeg ikke er helt sikker på at den er
nødvendig for at bruge modemet i iPhone.

Men Itunes eller ikke, så burde Windows vel alligevel finde det
forskellige hardware i telefonen, i stedet for kun at finde kameraet i
telefonen.

--
Mhv.
John