Synkronisering
Fra : Hans Houmøller

Dato : 19-09-10 01:10

Jeg har fået et problem med min iPhone/iMac i forbindelse med
synkronisering. Når jeg laver en ny begivenhed i kalenderprogrammet på
min iMac og synkroniserer med iPhonen, virker det ikke længere, dvs at
jeg ikke får overført de ny kalendere til iPhonen.

Hvor mon fejlen ligger?

Kan jeg afhjælpe det ved at gendanne iPhonen til fabriksindstillingerne
og så lave en ny synkronisering?

Hans

Fra : Per Rønne

Dato : 19-09-10 04:17

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvor mon fejlen ligger?
>
> Kan jeg afhjælpe det ved at gendanne iPhonen til fabriksindstillingerne

Først skal du så lige svare på om du syncer over MobileMe eller med
iTunes, med kabel.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Houmøller

Dato : 19-09-10 12:01

Den 19/09/10 05.17, Per Rønne skrev:

> Først skal du så lige svare på om du syncer over MobileMe eller med
> iTunes, med kabel.

Jeg bruger MobileMe.

Hans

Fra : Per Rønne

Dato : 19-09-10 12:48

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> wrote:

> Jeg bruger MobileMe.

Så bør du først prøve at lokalisere problemet.

Overføres kalenderne korrekt fra Mac til MobileMe? Gå ind i en browser
til http://www.mobileme.com, log ind og se efter ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 19-09-10 10:51

> Overføres kalenderne korrekt fra Mac til MobileMe? Gå ind i en browser
> tilhttp://www.mobileme.com, log ind og se efter ...

Næsten korrekt...
Adressen er:
https://www.me.com/calendar/

Fra : Per Rønne

Dato : 19-09-10 19:17

Jens Rasmussen <fimano@gmail.com> wrote:

> Næsten korrekt...
> Adressen er:
> https://www.me.com/calendar/

Går man ind hvor jeg skrev kan man selv skifte mellem kalender,
adressebog etc.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Houmøller

Dato : 19-09-10 21:11

Jeg har gjort som foreslået her og fået det til at virke igen, men jeg
synes ikke det kører helt stabilt.

Jeg checkede i opsætningen, hvor jeg havde sat flueben i "Alle fra min
Mac". Det fjernede jeg, så der nu kun er flueben i "Alle MobileMe".

Indimellem lever tingene deres eget liv, synes jeg, men sådan er der jo
så meget.

Tak for svar og råd.

Hans

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 20-09-10 20:52

> [...]

> Hvor mon fejlen ligger?
>
> Kan jeg afhjælpe det ved at gendanne iPhonen til fabriksindstillingerne

Jeg havde et lignende problem for nogle måneder siden (bruger også
MobileMe). Gruppen her rådede mig til gendannelse. Og det løste
problemet.

I alle tilfælde burde der ikke være noget problem i forhold til tab af
indhold, da iTunes begynder med at sikkerhedskopiere iPhones indhold.

--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt