Synk noter i mellem MacBook og iPhone
Fra : KentBM

Dato : 18-09-10 21:28

Hvor lang tid skal der gå efter en note er rettet i Mail til den kan
synkroniseres til iPhonen med iTunes?

Det fungere simpelthen ad h.. til. Er der en brugbar løsning i stedet
for Apples udulige?

Jeg bruger noter daglig da der jo ikke er andre (Steve Jobs godkendte)
muligheder for at redigere et lille skrift og få det synkroniseret.

Eller tager jeg fejl?
--

Kent

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-09-10 21:46

KentBM <kentmagnussenF_JERN@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Jeg bruger noter daglig da der jo ikke er andre (Steve Jobs godkendte)
> muligheder for at redigere et lille skrift og få det synkroniseret.

Ja, der er masser af App's som giver dig mulighed for at skrive noter og
få dem syncet på en aller anden måde til computeren.

Du kan jo starte med evernote ...

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 19-09-10 04:17

KentBM <kentmagnussenF_JERN@gmail.com> wrote:

> Det fungere simpelthen ad h.. til. Er der en brugbar løsning i stedet
> for Apples udulige?

Der er flere. Foreløbig bruger jeg Evernote der syncer over internettet,
senere går jeg muligvis over til at bruge noter i Pocket Informant, en
facilitet der skulle komme senere, når der er fuld sync af også tasks
til Sneleoparden og når Informant for Mac er kommet.

Evernote er gratis at bruge hvis ens datastrøm er under 100 MB om
måneden. Professionelle fotografer og journalister bruger naturligvis
langt mere ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk