Troværdigt?
Fra : Per Rønne

Dato : 18-09-10 05:29

Jeg vil såmænd bare høre om dette tilbud virker troværdigt:

<http://www.mupromo.com/?ref=8655>

Har fået mail om det fra Macworld | Member Benefit.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 18-09-10 06:25

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Jeg vil såmænd bare høre om dette tilbud virker troværdigt:
>
> <http://www.mupromo.com/?ref=8655>
>
> Har fået mail om det fra Macworld | Member Benefit.

Jeg har tidligere købt en bundle der, og dem kan du godt stole på - jeg
synes bare, at det ikke er de bedste ting, de sælger - og så har de et
trick, hvor et "ønske"program bundles med, men det får du først, når
bundle"pakken" runder eksempelvis 100.000 solgte enheder.

Der er lidt kræmmermarked over det, men det er jo ikke dyrt, så for
morskabens skyld?

M.

Fra : Per Rønne

Dato : 18-09-10 07:13

> [...]
> bundle"pakken" runder eksempelvis 100.000 solgte enheder.
>
> Der er lidt kræmmermarked over det, men det er jo ikke dyrt, så for

Det eneste i bundlen jeg som sådan er interesseret i er Toast 10
Titanium. Bundlen koster $49, Toast 10 Titaniums listepris er $99 ...

Så med den udmelding fra din side - køber jeg den senere i dag. Jeg har
efterhånde for mange optagelser af især operaer fra min EyeTV på
harddisken, at jeg må se at få dem flyttet over på DVD.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 18-09-10 09:01

per@RQNNE.invalid (Per Rønne) writes:

> Det eneste i bundlen jeg som sådan er interesseret i er Toast 10
> Titanium. Bundlen koster $49, Toast 10 Titaniums listepris er $99 ...

Det er vist også den applikation der skal trække salget. Jeg er også
interesseret.

Bemærk iøvrigt at de siger at med en $20 plugin kan Toast brænde
BluRay. Det må da være optimalt til dine operaer.

Fra : Per Rønne

Dato : 18-09-10 09:32

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100917 <nospam0002+20100917@gmail.com> wrote:

> Det er vist også den applikation der skal trække salget. Jeg er også
> interesseret.

Jeg har nu hentet det ned og installeret - Toast. Det andet ligger bare
sammen i en dmg-fil, og endnu har jeg ikke set noget jeg får lyst til at
se nærmere på. Et finansprognoseprogram - der ser ud som et primitivt
Excel-regneark? Et task-system der næppe er lige så godt som min
OmniFucus? Et program til userids/passwds der næppe er lige så godt som
det mSecure jeg i forvejen bruger? OmniFocus og mSecure synkroniserer i
øvrigt til iOS-enheder, mon de andre programmer gør det?

> Bemærk iøvrigt at de siger at med en $20 plugin kan Toast brænde
> BluRay. Det må da være optimalt til dine operaer.

Jeg har hverken en BluRay brænder eller læser, men jeg ser intet om
nødvendigheden af at købe en særlig plug-in for at brænde til BR.
Muligheden synes bygget ind i programmet fra starten.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-09-10 09:39

> [...]

> nødvendigheden af at købe en særlig plug-in for at brænde til BR.
> Muligheden synes bygget ind i programmet fra starten.

Data BluRay måske, men ikke video BluRay ...

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 18-09-10 09:39

> [...]

> nødvendigheden af at købe en særlig plug-in for at brænde til BR.
> Muligheden synes bygget ind i programmet fra starten.

Du har ret; når jeg skifter til BR-visning i Toast-vinduet tales der om
en plug-in.

<http://www.roxio.com/enu/products/toast/plugin/overview.html>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 18-09-10 11:47

> Jeg har hverken en BluRay brænder eller læser, men jeg ser intet om

Det kunne du jo købe. DVD er synligt ringere end BluRay på et moderne
fjernsyn.

> nødvendigheden af at købe en særlig plug-in for at brænde til BR.
> Muligheden synes bygget ind i programmet fra starten.

http://www.macupdate.com/info.php/id/6351/toast-titanium

Det er nok i Pro udgaven, det er det tilsyneladende ikke i det her tilbud.

Fra : Per Rønne

Dato : 18-09-10 13:24

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100917 <nospam0002+20100917@gmail.com> wrote:

> Det kunne du jo købe. DVD er synligt ringere end BluRay på et moderne
> fjernsyn.

Nu har jeg så ikke engang et helt moderne fjernsyn ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 18-09-10 13:38

per@RQNNE.invalid (Per Rønne) writes:

> Nu har jeg så ikke engang et helt moderne fjernsyn ...

Det skulle du prøve. Og så sammenlign samme film sendt på DR1 og DR
HD.

Fra : Per Rønne

Dato : 18-09-10 15:34

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100918 <nospam0002+20100918@gmail.com> wrote:

> Det skulle du prøve. Og så sammenlign samme film sendt på DR1 og DR
> HD.

Ja, jeg har en forsats til digitalt fjernsyn, som jeg sender ind i et
fjernsyns HDMI-indgang. Her kan jeg se DR HD. Desværre fungerer
HDMI-indgangen på mit store fjernsyn i stuen ikke, så jeg kan kun se det
når jeg er i seng. Det store fjernsynkan bruges fra MacBooken men ikke
fra netop forsatsen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk