MS Windows
briani 27239
Filstrukturen ødelagt i Windows 7
Fra : Per Juul Larsen

Dato : 17-09-10 20:20

Hej

Nyindstalleret Windows 7 med en række bruger programmer.. I mit tredie
forsøg får jeg stadigvæk beskeden "kør checkdisk...beskadiget
filstruktur.." i forbindelse med MSN og SKYPE. Ved ikke med sikkerhed
om der er et problem med en af disse, men det er under brug af dem jeg
observerer fejlen... relateret til Flash osv..
Er der kendt problemer med Flash, MSN og Skype unde Windows 7 ?
Ved checkdisk rettes fejlen men den opstår igen når systemet er oppe at
køre.

mvh pjl

Fra : Lyrik

Dato : 19-09-10 16:57

On 17 Sep., 21:20, Per Juul Larsen <j...@larsen.dk> wrote:
> [...]
> Er der kendt problemer med Flash, MSN og Skype unde Windows 7 ?
> Ved checkdisk rettes fejlen men den opstår igen når systemet er oppe at

"Nyinstalleret!"

Af hvem? Der kan være sket fejl ved en ompartitionering af disken
eller lignende. Fejl i bootsektoren måske.
Der er frigivet nogle skiver til Windows 7 som har
reparationskonsoller for forskellige ting. Prøv at se her:
http://neosmart.net/blog/2009/windows-7-system-repair-discs/

Ellers kan det være en installations-ommer.

Hilsen
Jens