Så har men godt nok styr på at parkere sin~
Fra : TDN

Dato : 15-09-10 15:50

Fra : Henrik B.

Dato : 15-09-10 16:03

"TDN" <tdnfjerndette@net.telenor.dk> skrev i meddelelsen
news:4c90dd2c$0$50450$14726298@news.sunsite.dk...
> http://www.youtube.com/watch?v=gHzws6FpuNE

Det mest blærede er, at han overfører én vanddråbe fra kofanger til
kofanger, i det første forsøg - uden kofangerne rører hinanden...

--
Handel ikke med Bøje & Brøchner - Ford i Vejle: http://www.bb-vejle.dk/
Støt kampen mod kommerciel japansk hvalfangst:

Fra : -=JF=-

Dato : 15-09-10 17:11

Den 15/09/10 16.50, TDN skrev:
> http://www.youtube.com/watch?v=gHzws6FpuNE

Imponerende! Men jeg ville nu gerne se ham komme ud igen, uden at ramme
de andre biler

--
Mhv.
John

Fra : Martin Bak

Dato : 15-09-10 17:20

"-=JF=-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> Imponerende! Men jeg ville nu gerne se ham komme ud igen, uden at ramme de
> andre biler

Tjoh, hvis håndbremsen ellers virker, så skulle det vel kunne lade sig gøre.
Det er jo en forhjulstrukken bil?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : KASO

Dato : 17-09-10 23:49

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> "-=JF=-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> Tjoh, hvis håndbremsen ellers virker, så skulle det vel kunne lade sig
> gøre. Det er jo en forhjulstrukken bil?

Med mindre håndbremsen virker på forhjulene...
(men jeg kan nu kun komme i tanke om en enkelt bil med dén konstruktion: BX)

Fra : Karsten Andersen

Dato : 18-09-10 05:43

Sat, 18 Sep 2010 00:48:33 +0200, skrev KASO, på 20 linier, i
<4c93f04c$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, :

>"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

>Med mindre håndbremsen virker på forhjulene...
>(men jeg kan nu kun komme i tanke om en enkelt bil med dén konstruktion: BX)
Saab

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Leo Jensen

Dato : 17-09-10 23:02

On 18 Sep., 00:48, "KASO" <S...@nospam.invalid> wrote:

> Med mindre håndbremsen virker på forhjulene...
> (men jeg kan nu kun komme i tanke om en enkelt bil med dén konstruktion: BX)

2CV

Fra : Armand

Dato : 18-09-10 19:53

Den 18-09-2010 07:01, Leo Jensen skrev:

> 2CV

Er det ikke fordi du tror at gearstangen er håndbremsen?

--
Armand.