MS Windows
briani 27239
Win 7: Gemme skrivebordsopsætning
Fra : Kurt Hansen

Dato : 17-09-10 05:51

Jeg skifter af og til mellem vandret og lodret skærm og hver gang
bliver der jo rod på mit skrivebord.

Kan jeg gemme to faste layouts?

Hvis ikke Win 7 selv kan, så efterlyser jeg den simplest mulige
utility der kan gøre det. Programmer der kan gemme x-antal virtuelle
skriveborde, ta' Sverige og bore huller i væggene, har ingen
interesse.

Fra : Chano Andersen

Dato : 17-09-10 05:59

Den 17-09-2010 06:51, Kurt Hansen skrev:
> [...]
> utility der kan gøre det. Programmer der kan gemme x-antal virtuelle
> skriveborde, ta' Sverige og bore huller i væggene, har ingen

Det skulle nok være muligt med Fences fra Stardock...

Det kan hentes herfra:
http://www.stardock.com/products/fences/downloads.asp

- Chano Andersen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 20-09-10 11:53

Hello Chano,

> Det skulle nok være muligt med Fences fra Stardock...
>
> Det kan hentes herfra:
> http://www.stardock.com/products/fences/downloads.asp
> - Chano Andersen

Har afprøvet både Iconoid og Fences. Sidstnævnte har en lidt utraditionel
tilgang og det passer mig fint. Tak for henvisninger.

Fra : Bent E.

Dato : 17-09-10 11:13

Kurt Hansen wrote:
> [...]
> utility der kan gøre det. Programmer der kan gemme x-antal virtuelle
> skriveborde, ta' Sverige og bore huller i væggene, har ingen

Jeg bruger "Iconoid" til at restore iconer på skrivebordet,
evt. flere med forskellig opløsning.
Kan hentes på: www.sillysot.com

Mvh
Bent E.