MS Windows
briani 27239
Windows Defender og til/fra ?
Fra : Jane

Dato : 16-09-10 04:29

Hej!
Jeg ville godt have 'Defenderen' slået til, jeg har selv lukket det på et
tidspunkt, men kan nu ikke åbne den. ved forsøg på geninstall, skriver
'windows' at ''programmet er en del af win7'', nuvel jeg kan altså ikke
starte det alligevel.
Løsningscenter > sikkerhed > kan jeg se at Defenderen er slået fra, men
trods gentagene klik på 'slå til' knappen, sker dette ikke.
Det er en win7 Enterprise

Har nogen en løsning?
Jane

Fra : Ole C

Dato : 16-09-10 08:44

Jane skrev blandt andet:

> [...]
> Løsningscenter > sikkerhed > kan jeg se at Defenderen er slået fra,
> men trods gentagene klik på 'slå til' knappen, sker dette ikke.

Har du i mellemtiden installeret Microsoft Security Essentials?
I så fald bliver Defender slået fra.

--
vh
Ole C