Clipboard virker ikke altid?!
Fra : Christian Jørgensen

Dato : 07-08-01 13:45

Hey!

Jeg bruger ofte copy/paste funktionen, og nu har jeg fået et meeget
underligt problem med den!
Ofte skal jeg kopiere teksten 10-15 gange for at den bliver kopieret...
altså trykke "kopier" 10-15 gange... og så er det ikke engang sikkert at jeg
kan sætte teksten ind bagefter... det er som om den clearer det kopierede
lige efter!
Kan det have noget at gøre med mine ram? Har lige sat en stang 256mb pc133
1. parts mere i maskinen...

Håber på nogen svar

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Christian

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 08-08-01 17:38

Findes der ikke et ram-tester-program??

Christian

Fra : Madsen

Dato : 08-08-01 17:43

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 08-08-01 20:53

Det var Coffeecup Webcam programmet der ødelagde copy paste
funktionen...testet på 2 maskiner nu