iPad igen!!!!
Fra : Henrik

Dato : 17-09-10 09:21

Nogen der har hørt hvornår den bliver frigivet i DK?

Har hørt at der nu ikke er ventetider på dem, således at produktionen følger
efterspørgslen! Samtidig kan jeg se at LEASY reglamere med dem (til en
ekstremt høj pris) Men hvordan kan de sælge den, når den ikke er frigivet i
DK????

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 17-09-10 14:36

"Henrik" <fjern@mig.dk> writes:

> Nogen der har hørt hvornår den bliver frigivet i DK?

Nøp. Vi er nok nederst på listen.

> [...]
> følger efterspørgslen! Samtidig kan jeg se at LEASY reglamere med dem
> (til en ekstremt høj pris) Men hvordan kan de sælge den, når den ikke

De henter nok en lastbilfuld i Hamborg når der er bestillinger nok.

Har overvejet en weekendtur. Det er længe siden jeg har været i Hamborg :)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-09-10 17:21

Henrik <fjern@mig.dk> wrote:

> Nogen der har hørt hvornår den bliver frigivet i DK?

dit gæt er ligeså godt som alle andres .. efterhånden tror jeg de
springer 1. generation over og vi kommer med på generation 2. (lidt
ligesom iPhone)

grå / parallel import ...

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 18-09-10 05:20

Henrik <fjern@mig.dk> wrote:

> [...]
> ekstremt høj pris) Men hvordan kan de sælge den, når den ikke er frigivet i

Jeg regner med november, når iOS 4.2 kommer til iPad, og iPhone.

Med dansk tastatur mv.

Og så har jeg besluttet mig til at vente på iPad 2 - som nok kommer til
marts.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : -=Madsen=-

Dato : 18-09-10 10:31

<--------------->
> Og så har jeg besluttet mig til at vente på iPad 2 - som nok kommer til
> marts.
<-------------->
som sikkert først når dk til næste sommer eller jul hvis vi er (u)heldige
igen :-/

Fra : Per Rønne

Dato : 18-09-10 13:14

-=Madsen=- <engelbrechtdk@gmail.com> wrote:

> <--------------->
> <-------------->
> som sikkert først når dk til næste sommer eller jul hvis vi er (u)heldige
> igen :-/

Mon dog. Der tales om at Apple i øjeblikket forsøger at få produceret 3
millioner iPads om måneden, mod de 1,5 million man lagde ud med.

Men der er kapacitetsproblemer på fabrikkerne i Kina.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : jp

Dato : 18-09-10 12:38

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
>
> Med dansk tastatur mv.
>
> Og så har jeg besluttet mig til at vente på iPad 2 - som nok kommer
So m jeg skrev i en anden tråd. Hvorfor vente jeg er da tilfreds med min
iPad den kan det Jeg vil bruge den til primært til billeder og til at
læse fotoblade som er udviklede til iPad
Email og internet spil osv. Jeg købte min i Tyskland på nettet til samme
pris som i den tyske AppStore
Jp

--
jo

Fra : Per Rønne

Dato : 18-09-10 13:24

jp <jesper@spamhulfoto.dk> wrote:

> [...]
> læse fotoblade som er udviklede til iPad

> Email og internet spil osv. Jeg købte min i Tyskland på nettet til samme

Jamen, har man en skal man naturligvis ikke ud og købe en ny allerede
til næste år.

Jeg taler udelukkende for os der endnu ikke har en iPad.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk