Kan ikke få Safari til at lave auto-u
Fra : Jesper Hartoft

Dato : 17-09-10 07:40

Hejsa,

jeg har arvet en MacBook (en Core Duo med et par år på bagen) fra min
arbejdsplads.
Den fungerer ganske glimrende, bortset fra en enkelt ting, jeg kan
simpelthen ikke få Safari til at lave auto-udfyld...
Jeg har fundet og fulgt mange anvisninger med at rep. hovednøgle osv,
men intet af det har hjulpet.

Jeg bruger Skoleintra som prøveklud, men det er samme problem alle steder.

Jesper \

Fra : Morten Lind

Dato : 17-09-10 09:13

Jesper Hartoft <news1@hartoft.net> wrote:

> [...]
> men intet af det har hjulpet.
>
> Jeg bruger Skoleintra som prøveklud, men det er samme problem alle steder.

Safari>Indstillinger>Autoudfyld>sæt hak.

M.

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 17-09-10 09:57

On 17-09-2010 10:12, Morten Lind wrote:

> Safari>Indstillinger>Autoudfyld>sæt hak.

De er skam hakket af (og jeg har prøvet at fjerne hakkerne, genstart
Safari og så sætte dem igen, hjælper ikke).

Men tak :)

Jesper \