2 TB Netgear NAS + router
Fra : Morten Lind

Dato : 15-09-10 14:49

<http://www.dustinhome.dk/pd_5010374884.aspx?csref=nyhedsbrev_dustin_100
914_Netgear_ReadyNAS_Duo_2TB&intcmp=aredir>

Har købt.....

M.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 15-09-10 15:18

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> <http://www.dustinhome.dk/pd_5010374884.aspx?csref=nyhedsbrev_dustin_100
> 914_Netgear_ReadyNAS_Duo_2TB&intcmp=aredir>
>
> Har købt.....

Skal du have adressen til routeren?

Fra : Morten Lind

Dato : 15-09-10 15:31

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100914 <nospam0002+20100914@gmail.com> wrote:

> Skal du have adressen til routeren?

Nå ja - det kunne du jo godt tænke dig - det er da rigtigt - har du ikke
en Airport Extreme?

M.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 15-09-10 15:34

> Nå ja - det kunne du jo godt tænke dig - det er da rigtigt - har du ikke
> en Airport Extreme?

Troede da vi havde en dirty deal der :p

Nej, går og lurer på en Time Capsule. Jeg mangler gigabitnetværk og
netværksbackup men jeg synes 2K er lidt dyrt.

Det er en Airport Express jeg har og ikke bruger.

Fra : Morten Lind

Dato : 15-09-10 16:21

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100914 <nospam0002+20100914@gmail.com> wrote:

> Troede da vi havde en dirty deal der :p

_Du_havde måske en deal - _jeg_ havde ikke...))

> Nej, går og lurer på en Time Capsule. Jeg mangler gigabitnetværk og
> netværksbackup men jeg synes 2K er lidt dyrt.

Tjaeh......joeh....._lidt_dyrt(?).

Jeg tør ikke Capsule´en, da der er for mange rapporter om harddisken,
der står af, efter to år!

> Det er en Airport Express jeg har og ikke bruger.

Jo, jeg kan godt sætte mig i dit sted, men du må forstå, at jeg har to
lokationer, der gerne skulle fungere optimalt - så jeg er nødt til at
have to af alting, ikke sandt?

M.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 15-09-10 18:20

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> _Du_havde måske en deal - _jeg_ havde ikke...))

Typisk. hvad bliver det næste ikke?

> Tjaeh......joeh....._lidt_dyrt(?).

Synes du ikke 2K er lidt dyrt?

> Jeg tør ikke Capsule´en, da der er for mange rapporter om harddisken,
> der står af, efter to år!

Man opgraderer vel sårn ind imellem, og lægger den gamle på hylden

> Jo, jeg kan godt sætte mig i dit sted, men du må forstå, at jeg har to
> lokationer, der gerne skulle fungere optimalt - så jeg er nødt til at
> have to af alting, ikke sandt?

Er du SIKKER på at kranen er med på DEN?