MS Windows
briani 27239
netværksicon proceslinien rødt kryds
Fra : Jet

Dato : 14-09-10 01:01

netværksicon proceslinien har rødt kryds, trods at iconet skal være
aktiv. Jeg har prøvet at søge, men fandt ikke løsningen ?

/jet

Fra : Ole C

Dato : 14-09-10 08:21

Jet skrev blandt andet:

> netværksicon proceslinien har rødt kryds, trods at iconet skal være
> aktiv. Jeg har prøvet at søge, men fandt ikke løsningen ?

Hvis netværket i øvrigt fungerer, er du blot vidne til et af Windows' luner.
En genstart af maskinen vil formentlig rette det.

--
vh
Ole C

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-09-10 09:25

Jet <jetrotte@gmail.com> crashed Echelon writing news:c8aa9328-6fd5-46d7-
9da6-7f2b0129ce0c@k30g2000vbn.googlegroups.com:

> netværksicon proceslinien har rødt kryds, trods at iconet skal være
> aktiv. Jeg har prøvet at søge, men fandt ikke løsningen ?

Det rødt kryds betyder netværket ikke er aktivt (windows måde at sige der
ikke er netværkskabel tilsluttet). Men ikonet gælder også for Bluetooth og
Firewire, så tjek lige hvilket netkort der er tale om, og om det rent
faktisk burde være aktivt.

--
Bjarke Andersen

Fra : Jet

Dato : 14-09-10 09:59

On 14 Sep., 10:01, Jet <jetro...@gmail.com> wrote:
> netværksicon proceslinien har rødt kryds, trods at iconet skal være
> aktiv. Jeg har prøvet at søge, men fandt ikke løsningen ?
>
> /jet

Jeg har fået mit blå netværksicon igen, fjernede flueben og genstart
og igen satte flueben, anvend
mystisk

/jet

Fra : Ole C

Dato : 14-09-10 18:06

Jet skrev blandt andet:

> Jeg har fået mit blå netværksicon igen, fjernede flueben og genstart
> og igen satte flueben, anvend
> mystisk

Nu ved jeg ikke hvilket flueben du omtaler - men det er også ligemeget.
Windows ER nogle gange mystisk

--
vh
Ole C