Nemid og PPC?
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 14-09-10 13:02

: NemID og PowerPC
:
: Der er konstateret en fejl, som bevirker, at man ikke kan logge på med
: NemID fra PowerPC-baserede Mac-computere fra før 2007. Fejlen
: forventes rettet i forbindelse med en planlagt opdatering af NemID i
: oktober. Vi beklager fejlen.

Ude i højre margi her:

<https://www.nemid.nu/support/tekniske_krav/understoettet_software>

Det lyder mærkeligt, at processoren skulle ha' indflydelse. Hvad kan det
skyldes, når Mac OS X 10.5.x og Safari 4 ellers godt kan bruges?

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-09-10 15:21

> [...]
>
> Det lyder mærkeligt, at processoren skulle ha' indflydelse. Hvad kan det
> skyldes, når Mac OS X 10.5.x og Safari 4 ellers godt kan bruges?

Det er nok en fejl i deres Java dimmer ....

/thomas

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 14-09-10 15:36

> Det er nok en fejl i deres Java dimmer ....

Hvordan? De benytter samme Java.

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-09-10 15:47

> Hvordan? De benytter samme Java.

Nu er jeg ikke Java udvikler, men mon ikke du kan rende på en fejl som
kun optråder på en bestemt platform ?

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 14-09-10 16:24

> Nu er jeg ikke Java udvikler, men mon ikke du kan rende på en fejl som
> kun optråder på en bestemt platform ?

> /thomas

Du kommer satanmig godtnok nemt om dine meninger

M.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-09-10 16:57

> Du kommer satanmig godtnok nemt om dine meninger

Det er et gæt. Hvis jeg vidste mere om Java så ville jeg nok være mere
specifik ...

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 14-09-10 18:35

> Det er et gæt. Hvis jeg vidste mere om Java så ville jeg nok være mere
> specifik ...

Det kan man godt. Et eksempel er at man på en Unixplatform godt kan
slette en åben fil. Det giver en fejl under Windows.