iPad kommer 17. september
Fra : Per Rønne

Dato : 14-09-10 10:32

i Kina:

<http://www.zdnet.com/blog/gadgetreviews/apple-ipad-wi-fi-to-land-in-chi
na-on-sept-17/17896?tag=nl.e539>

Stadig intet om en skandinavisk lancering, men et gæt kunne være
november, hvor iOS 4.2 også kommer ud. Med dansk tastatur - må man
formode.

Personligt er jeg efterhånden mest stemt for at vente til 2. generation
kommer ud. Til marts.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Christian Lynbech

Dato : 14-09-10 19:29

Per> Personligt er jeg efterhånden mest stemt for at vente til
Per> 2. generation kommer ud. Til marts.

Der cirkulerer et rygte om at der skulle komme en ny model så den var
klar allerede til julehandlen, men den podcast der bragte rygtet til
mine ører syntes nu ikke det lød videre troværdigt (jeg har lige fået en
selv og det ville være lidt surt hvis der kommer en ny allerede nu

-- Christian

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-09-10 21:07

Christian Lynbech <christian@defun.dk> wrote:

> Der cirkulerer et rygte om at der skulle komme en ny model så den var
> klar allerede til julehandlen, men den podcast

hvilken podcast ?

> der bragte rygtet til
> mine ører syntes nu ikke det lød videre troværdigt (jeg har lige fået en
> selv og det ville være lidt surt hvis der kommer en ny allerede nu

Næste iPad kommer til februar/marts

Efterhånden er det ret forudsigeligt hvornår Apple kommer med hvad.
iPhone i juni/juli, iPods i September.

Det eneste der kommer dryssende uden varsel i Mac'erne.

/thomas

Fra : Christian Lynbech

Dato : 19-09-10 11:47

Thomas> Christian Lynbech <christian@defun.dk> wrote:

Per> Personligt er jeg efterhånden mest stemt for at vente til
Per> 2. generation kommer ud. Til marts.

Thomas> hvilken podcast ?

Det var Cnets Buzz Out Loud, http://en.wikipedia.org/wiki/Buzz_Out_Loud,
som jeg husker var det Brian Tong som er deres Mac ekspert der bragte
rygtet ud i æteren.

Thomas> Næste iPad kommer til februar/marts

Det var som sagt også det de i BOL hældte mest til.

-- Christian

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-09-10 12:10

Christian Lynbech <christian@defun.dk> wrote:

> Thomas> hvilken podcast ?
>
> Det var Cnets Buzz Out Loud, http://en.wikipedia.org/wiki/Buzz_Out_Loud,

ah ok .. :)

Det kan være det er på tide med en lille runde af hvilke podcasts folk
lytter til for tiden ?

/thomas

Fra : Christian Lynbech

Dato : 21-09-10 19:52

Thomas> Det kan være det er på tide med en lille runde af hvilke
Thomas> podcasts folk lytter til for tiden ?

For mange

Hvis vi skal holde os til de computer relaterede holder jeg selv meget
af følgende:

The Apple Byte (http://feeds.feedburner.com/cnet/applebytehd)
Buzz Out Loud (http://feeds.feedburner.com/cnet/buzzoutloud)
Harddisken (http://podcast.dr.dk/p1/rssfeed/harddisken.xml)
Digital Planet (http://downloads.bbc.co.uk/podcasts/worldservice/digitalp/rss.xml)
How To (http://feeds2.feedburner.com/cnet/howtohd)
So Ein Ding (http://vpodcast.dr.dk/feeds/soeindingrss.xml)
Tap that App (http://feeds.feedburner.com/cnet/tapthatapphd)
Troldspejlet (http://vpodcast.dr.dk/feeds/troldspejletrss.xml)

Jeg har også Harddisken Color (http://harddisken.blip.tv/rss/) men får
det sandt at sige ikke rigtig set.

Skal det være morsomt så er der jo:

Friday night comedy (http://downloads.bbc.co.uk/podcasts/radio4/fricomedy/rss.xml)
I Hegnet (http://podcast.dr.dk/p2/rssfeed/i_hegnet.xml)
Selvsving (http://podcast.dr.dk/p1/rssfeed/selvsving.xml)

Christian Lynbech | christian #\@ defun #\. dk
Hit the philistines three times over the head with the Elisp reference manual.
- petonic@hal.com (Michael A. Petonic)