Kan ikke se ekstern harddisk
Fra : N9

Dato : 14-09-10 13:29

Hej

Når jeg kobler mit ekstern harddisk til (Maxtor DiamondMax Model
6L300R0) min Vista, kan jeg ikke se den på min stifinder, hvilket jeg
har kunnet før.

Under enhedshåndtering kan jeg se at der er koble en USB-lagerenhed,
men med et udråbstegn.
Tager jeg egenskab på det er status "enhed kan ikke starte (kode 10)"

Og når jeg går ind under computer administration, kan jeg slet ikke se
harddisken, kun mit prmær disk.

Er disken død eller kan man nogen måder lave den??

Mange tak på forhånd

VH

N9

Fra : Allan Vebel

Dato : 14-09-10 20:45

N9 skrev:

> Er disken død eller kan man nogen måder
> lave den?

Du er nødt til at finde ud af om det er harddisken
eller usb-boksen der fejler.

Det kan du gøre på to måder, enten sætte den
i en anden boks - eller sætte harddisken direkte
til maskinen.

Er det IDE eller Sata?

--
Allan Vebel