Uagtsom voldtægt.Når hun glemte sit nej
Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-10 08:30

Jura professor Flemming Balvig, der ingen erfaring har fra det
virkelige liv, fx som advokat , dommer eller anklager, har opfundet et
kvindesagslovforslag, nemlig at hvis pigen siger hun var for bange til
at sige nej, så skal samleje-udføreren eller sex-chikanøren ikke kunne
frikendes

"Uagtsom voldtægt" er en skræmmende kattelem for at pigen kan få 50000
kr erstatning og fyren der forførtes er magtesløs mht at slippe for
straf selvom hun smilede liderligt under hele seancen og aldrig sagde
"nej" - eller "nej,forresten, alligevel ikke, jeg har vist hovedpine
idag, er jeg kommet i tanke om"

Kvindesagen ønsker mænd straffet i flæng og piger belønnet med
kæmpestore , uberettigede erstatningsbeløb

Skal vi indføre skriftlig informed consent erklæring for at manden er
nogenlunde sikret mod falskanklage og justitsmord

Og kan hun ikke bare påstå at hun var for bange til ikke at
underskrive at "Jeg der er ved mine fulde fem ønsker aktivt at deltage
i samleje med.....(navn og cpr nr på den forførte mand) som skulle i
den samme erstatningfælde som dem der betaler børnepenge til et barn
de ikke må se)

En landsdommer Kallehave har i TV pralet af at an fik en ex-ægtemand
dømt for voldtægt efter at han besøgte sin exkone for at se børnene og
kom for sent til toget hjem så han inviteredes til at sove på sofaen,
men gik senere ind og elskede som i gamle dage i den dobbeltseng hun
ville til at sove i.

Svigermor sov i lejligheden men den (erstatnings)liderlige ekskone
kaldte ikke på hjælp - om ved min blufærdighedskrænkelsesdom (3000 kr
bøde) har ideen om forbrydelse først opstået når Joansøstertyper kom
ind i billedet med gode ideer om at et hypotetisk offer fanneme var
offer.
Pigen der besøgte min lejlighed et par sekunder mens jeg havde gæster
i forhaven opdigtede at jeg under besigtigelse af lejligheden
fremviste penis - at et motiv eller fortsæt er utænkelig var
kvindesagsdommeren ligeglad med, for når politi har indstillet, så
skal sexismekvoten opfyldes
Pigen var gambiansk flygtning og er gået hjem til flygtningecenteret
der har Joansøstertyper parat til rådgivning om fup mod "racister"
Gæsterne i forhaven som var interesseret i lejligheden men skiftede
mening en uges tid senere, bevidnede at anmelderen var gået hurtigt
ud af haven efter besigtigelsen og det angav dommer i bemærkningerne
som årsag til at tro på påstand-mod-påstand vidneudsagnet fra hende