CleanMyMac, ja, dét skal jeg lige love for~
Fra : Henrik 8600

Dato : 13-09-10 13:05

Har købt og betalt CleanMyMac.

Og den har ryddet op, men her bagefter så virker iPhoto ikke.
Der er kun et Safari logo ud for billedfilerne på skrivebordet, og intet ud
for resten.

Man kan ikke åbne .JPG, .PNG og .PDF filer.

Hvad dælen er der sket???

Og ikke mindst, hvad gør man ved det???

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-09-10 13:38

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> Har købt og betalt CleanMyMac.

hvorfor ?

> [...]
> for resten.
>
> Man kan ikke åbne .JPG, .PNG og .PDF filer.

spørg udvikleren ? .. eller geninstaller

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 13-09-10 16:25

"Henrik 8600" <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> writes:

> Og ikke mindst, hvad gør man ved det???

Ruller tilbage fra Time Machine?

Fra : Jesper

Dato : 13-09-10 18:49

> [...]

> for resten.
>
> Man kan ikke åbne .JPG, .PNG og .PDF filer.

Start med at reparere disktilladelser med Diskværktøj, det kan udmærket
være dem der er gået i udu.

--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-09-10 20:17

> Start med at reparere disktilladelser med Diskværktøj, det kan udmærket
> være dem der er gået i udu.

99% sikkert at det _ikke_ hjælper

/thoomas