Ændre Modtaget-dato i Outlook?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 13-09-10 18:39

Jeg har en del gamle mails, som jeg gerne vil lægge ind i Outlook
2007. Problemet er, at når de først er kommet ind, er de alle forsynet
med dagens dato.

Jeg har hentet et par utilities, som kan ændre datoerne for Created,
Modified og Accessed, men når jeg så "trækker" dem over i Outlook, får
de igen dagens dato for "Modtaget". Ikke særligt hensigtsmæssigt for
videre arkivering.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 14-09-10 05:31

On Mon, 13 Sep 2010, Kurt Hansen <kurt@ugyldig.dk> wrote:

> [...]
>Modified og Accessed, men når jeg så "trækker" dem over i Outlook, får
>de igen dagens dato for "Modtaget". Ikke særligt hensigtsmæssigt for

Fandt selv løsningen. I stedet for at trække eml-filerne fra en mappe
og ind i indbakken, hev jeg dem ind i Live Mail og eksporterde dem til
Outlook. Dermed kom de ind med de oprindelige datoer.