kan man lave automatisk genindlæs www side~
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 12-09-10 23:58

ja det er ok en lidt klodset forklaring men som sagt
kan man lave automatisk genindlæs www side ved forandringer - problemet
er at det fleste browsere gemmer f.eks forsiden på en hjemmeside
på maskinen hvad sådan set er smart nok det hele ikke skal hentes på ny
hver gang - men det er mildest talt noget hø - hvis der kommer nye og
ikke mindst relevante info
på siden - min spørgsmål er om ja hvis der bliver lavet noget om på
siden så genilæser browser det fra hvor end man har sit web hotel om
ikke andet bare den første gang der er sket noget nyt
også ellers gør den som den plejer

Venligst
BMM

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-09-10 00:20

Den 13-09-2010 00:57, Bo M. Mogensen skrev:
> [...]
> kan man lave automatisk genindlæs www side ved forandringer - problemet
> er at det fleste browsere gemmer f.eks forsiden på en hjemmeside

Browserne tjekker automatisk, om der er en nyere udgave på
serveren, og i så fald hentes den.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Standardoverholdende multimedia på hjemmesiden:

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-09-10 00:35

Den 13-09-2010 01:19, Kim Ludvigsen skrev:

> Browserne tjekker automatisk, om der er en nyere udgave på serveren,
> og i så fald hentes den.

mine gør altså ikke hverken ie8 eller Firefox ?

Venligst
BMM

Fra : Keld Rosenkrantz

Dato : 13-09-10 01:30

Bruger du en proxy server?
--
Keld Rosenkrantz
Få dit gratis webhotel på www.splinternet.dk

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-09-10 02:13

Den 13-09-2010 02:30, Keld Rosenkrantz skrev:

> Bruger du en proxy server?

ikke på den her maskine ...

Fra : Erik Olsen

Dato : 13-09-10 09:11

Kim Ludvigsen wrote:

> Browserne tjekker automatisk, om der er en nyere udgave på
> serveren, og i så fald hentes den.

Den burde hvis den er sat op til det (IE), men det sker tilsyneladende
ikke altid. Så kan man opdatere siden.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen