Plankeærkscitat som modsiges
Fra : Bo Warming

Dato : 11-09-10 18:33

Der findes en bestemt slags humanister, som
elsker negrene i Afrika, men hader deres nabo"
(Søren Kierkegaard)

En Kierkegaard belæste person har banket på min dør for at oplyse at
at dette Kierkegaard citat kender de ikke

Alle med indsigt, incl Peter Tudvad, der engang boede i kvarteret, har
givet ret i at Tidehvervs opdatering af en idag-forældet citat om
balter-forhold er helt loyal og OK

Plankeværket vækker undren og beundring hos de fleste - ganske få
hader DF så de af den grund er kritiske

Mine dodekaedre med fluorescerende neonfarver er blikfang som får
flere til at fotografere end den Lille Havfrue gjorde og mange læser
længe de Nietzsche Goethe og Oscar Wilde citater der bør få alle til
at stemme DF

Det startede med at jeg købte bambuskæppe på 4 meter og skrev VI VIL
VINDE med dem på mit tag,
Så foreslog S forbud mod supermarkedsbæreposer pga naturforurening.
Jeg hængte 40 gule Nettoposer 2 meter over plankeværket og skrev i
påsken 2008 at "Foråret er sprunget ud" for de var kønnere end
påskeliljer
Siden er det blevet sjov Silvanhobby at gøre plankeværket
opsigtsvækkende, smukt og debatskabende