Den man elsker, tugter man
Fra : Bo Warming

Dato : 11-09-10 17:30

Den man elsker, tugter man
Jeg kan ikke forestille mig at Glistrup har slået sine børn, men han
ønskede frihed til at opdrage egne børn ærligt udfra egne instinkter,
og nogle slår i kærlighed og det vil skade hvis forbud virker
"   Tired mothers find that spanking takes less time than
reasoning and penetrates sooner to the seat of the memory.Trætte mødre
finder at lussinger tager mindre tid end fornufts-snak, og trænger
hurtigere ind i barnets hukommelse      Will Durant
"   Some are kissing mothers and some are scolding mothers, but it
is love just the same, and most mothers kiss and scold together. Pearl
Buck

Selv har jeg slået min søn een gang, min datter aldrig , deres mor i
selvforsvar to gange da hun VILLE provokere mig dertil ved hærværk mod
min elektriske skrivemaskine og min nuværende samleverske fik et fur
da hun rydder op mod min vilje og altid har det virket gavnligt

Pædofile der slår eller voldtager er nok de mest skadelige, men jeg
vil ikke gøre mig til dommer om alle disse komplicerede forhold.