Firewallproblem
Fra : JBN

Dato : 07-08-01 12:05

Hej
Jeg får hele tiden denn besked fra min firewall (zonealarm).

The firewall has blocked Internet access to your computer (UDP Port 3233)
from ns000.worldonline.dk (212.54.64.170) (DNS).

Hvad kan det skyldes?

Jakob

Fra : Bille1948

Dato : 07-08-01 12:25

Jeg har noget tilsvarende: The firewall has blocked Internet access to
your computer (HTTP) from 62.243.160.100 (TCP Port 1113) [TCP Flags: S].

Så jeg vil følge denne "trød" nøje. Min er Zonealarm Pro.

Ole P. Bielefeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : Ole Hansen

Dato : 07-08-01 12:59

"Bille1948" <Bille1948.news@kandu.dk> writes:

> Jeg har noget tilsvarende: The firewall has blocked Internet access to
> your computer (HTTP) from 62.243.160.100 (TCP Port 1113) [TCP Flags: S].

Ligner en, der forsøger at få forbindelse til din (sikker
ikke-eksisterende) webserver. Det kan også være en webserver, der er
inficeret med Code Red, der selv forsøger sig.

--
Ole Hansen

Fra : Alex Holst

Dato : 07-08-01 12:56

Bille1948 <Bille1948.news@kandu.dk> wrote:
> Jeg har noget tilsvarende: The firewall has blocked Internet access to
> your computer (HTTP) from 62.243.160.100 (TCP Port 1113) [TCP Flags: S].

Din firewall har blokeret et forsoeg paa kommunikere med en web server paa
dine maskine. Hvis du ikke har een installeret ville der ikke vaeret sket
noget.

Sluk enten din firewall, eller brug ikke tid paa dens logfiler.

Fra : Bille1948

Dato : 07-08-01 13:35

Tak Alex,

Jeg vælger dit sidste forslag - ikke at bruge tid på dens logfiler.

Ole

http://www.kandu.dk/

Fra : JBN

Dato : 07-08-01 12:59

Ja, den besked får jeg også i tide og utide. Jeg er rimeligt grøn på
området, så jeg er nok ikke til så meget hjælp, men jeg vil da gerne høre,
hvis du (eller en anden) finder ud af noget.

Mvh. Jakob