Problem efter install. af ny Iphone-softwa~
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 12-09-10 13:12

Jeg har installeret version 4.2 på iPhone 3g.

Nu siger computerskærmen:

"Det indsatte SIM-kort i denne iPhone er låst med PIN. Du skal
installere en ny version af iTunes og tilslutte din iPhone igen."

Min iTunes-software er allerede den nyeste. Hvad skal jeg bruge den
besked til?

--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Pico

Dato : 12-09-10 16:50

"Ove Steen Smidt" <ovesteensmidt@me.com> skrev i meddelelsen
> Jeg har installeret version 4.2 på iPhone 3g.

Du mener vel v. 4.0.2 ? Den nyeste version er 4.1.

> Nu siger computerskærmen:
>
> "Det indsatte SIM-kort i denne iPhone er låst med PIN. Du skal
> installere en ny version af iTunes og tilslutte din iPhone igen."

Nu gætter jeg, kan det ikke være fordi du har sat din iPhone til at den skal
låses op når den tændes, altså du skal indtaste en tal kombination for at
bruge telefonen.
Hvis det er årsagen ændre du det i "Indstillinger/Generelt/Lås med kode".
Jeg har også G3 hvor jeg har opgraderet med nyeste version når de kom,
nuværende v. 4.1, den kan jeg godt anbefale, virker som telefonen bliver
lidt hurtigere. iTunes er nyeste ver., vistnok 10 , jeg har ingen problemer.

--
MVH
Pico

Fra : Henrik 8600

Dato : 12-09-10 16:51

> [...]
> installere en ny version af iTunes og tilslutte din iPhone igen."
>
> Min iTunes-software er allerede den nyeste. Hvad skal jeg bruge den

Hej Ove.

Jeg går ud fra at det er version 4.1 du mener. 4.2 kommer først til
November.

Jeg har haft samme proplem, det eneste jeg gjorde var at prøve nogle gange.

Hvis den siger noget om at der er en Operatøropdatering, så skal du
acceptere den.

Har du betalt for at få den låst op hos operatøren?

H.

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 12-09-10 17:29

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> [...]
> acceptere den.
>
> Har du betalt for at få den låst op hos operatøren?

Nu slukker jeg i almindelighed aldrig telefonen. Nej, jeg har ikke
betalt for at få den låst op hos operatøren.

Jeg trak USB-ledningen ud og satte den i igen. En billedvejledning på
telefonens skærm antydede, at jeg skulle gøre det. Og så kørte
operationen færdig. Undervejs skulle jeg indtaste kode, fodi telefonen
åbenbart skulle gentartes, idet der vist er sket en gendannelse af
indholdet.

Ingen problemer nu. Men det var altså en forvrøvlet besked, jeg fik på
computerskærmen.

--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt