God scanner m. automatisk arkfødning
Fra : Palle

Dato : 11-09-10 11:23

Hej med Jer.

Et simpelt request. Jeg leder efter en god scanner som har automatisk
arkfødning og som ikke er alt for langssom.

Nogen der har nogle gode råd eller forslag?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Palle

Fra : Allan Vebel

Dato : 11-09-10 21:37

Palle skrev:

> Nogen der har nogle gode råd eller forslag?

Prøv at kigge på

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF02a/15179-15179-64195.html

her er flere med arkføder at vælge mellem.

Jeg har altid kørt med HP scannere med et godt
resultat, den seneste (G4050) scanner direkte
til min LaserJet i farver, og direkte til PDF.

Den har dog ingen arkføder - så skal du op i en
lidt dyrere ende.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : Hans-Jørgen

Dato : 12-09-10 00:20

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i meddelelsen

> [...]
> resultat, den seneste (G4050) scanner direkte
> til min LaserJet i farver, og direkte til PDF.
>
> Den har dog ingen arkføder - så skal du op i en

Rigtig god scanner - og ligeså er den tilhørende software.

Hans-Jørgen
www.sarastro.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-09-10 21:52

Palle skrev:

>Nogen der har nogle gode råd eller forslag?

Jeg bruger sådan en her dagligt (undtagen i weekender og ferier), og den
kører som en drøm
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=138088

Fra : Allan Vebel

Dato : 11-09-10 21:58

Ivan V. Klattrup skrev:

> den kører som en drøm

Prisen er vist også en drøm

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : Palle

Dato : 12-09-10 13:40

In article <4c8bebe7$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

> Jeg bruger sådan en her dagligt (undtagen i weekender og ferier), og den
> kører som en drøm
> http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=138088

Meget morsomt.

Fra : Max

Dato : 11-09-10 22:00

Hej Palle

> Nogen der har nogle gode råd eller forslag?

Til hverdag bruger jeg bl.a. en OKI MB460,
det er en multifunktions maskine, laser S/H,
men den kan scanne i farver og den har arkføder.
Kostel vel et par tusind plus moms, men så har
man også en god printer oveni.

Max