45% udenlandske indsatte i Kbh's fængsler!
Fra : Ukendt

Dato : 10-09-10 20:17

Fængselsvæsenet afslører antallet af udlændinge
i Kbh's fængsler ved en fejl!

Hvis man til de 45% lægger de indsatte hvor begge
forældre er udlændinge, hvor høj bliver procenten så?
Nåh nej, det må befolkningen ikke vide!

http://www.180grader.dk/Politik/45-procent-af-fangerne-i-koebenhavns-faengsler-er-udenlandske-statsborgere

Mvh Eyvind

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-09-10 20:45

On 2010-09-10 21:17, Eyvind Dk wrote:
> [...]
> i Kbh's fængsler ved en fejl!
>
> Hvis man til de 45% lægger de indsatte hvor begge
> forældre er udlændinge, hvor høj bliver procenten så?

Man har haft så meget følsom empati-snak om at grønlændere skulle afsone
i Grønland. Udliciter muhammedanernes afsoning til Muhammedanien, og
slip dem aldrig ind i DK igen.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 11-09-10 01:02

On Fri, 10 Sep 2010 21:44:40 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Man har haft så meget følsom empati-snak om at grønlændere skulle afsone
>i Grønland. Udliciter muhammedanernes afsoning til Muhammedanien, og
>slip dem aldrig ind i DK igen.

Glistrup foreslog udvisning af alle fra Mellemøsten og pigtrådslejre
som mellemstation og dem der ikke rejser retur selv , sælges til
skovarbejde i Canada eller latinamerikanske bordeller (hhv mænd og
kvinder).
UK sendte engang kriminelle til Australien eller Pearyland i Canada,
men vi har et problem med tidsånden så propagander for bondefornuft og
risiker at blive misforstået som hårdhjertet - konversation om
meningsfulde reformer er sjovere end smalltalk

Det er til stoddernes eget bedste.og os lovlydige som opfandt
dampmaskinen og computeren må kun redde os mod psykopater som jo bare
er resultater af islamisk og anden dårlig opdragelse. Det kræver ikke
raketvidenskab. Og psykologer har spillet fallit - fyr dem på stribe

Fra : Malte Runz

Dato : 11-09-10 00:45

Eyvind Dk wrote:
> Fængselsvæsenet afslører antallet af udlændinge
> i Kbh's fængsler ved en fejl!

Tallene er offentligt tilgængelige, så du kan ikke kalde det en afsløring.

> Hvis man til de 45% lægger de indsatte hvor begge
> forældre er udlændinge, hvor høj bliver procenten så?

Hvorfor vil du regne dem med to gange?

> Nåh nej, det må befolkningen ikke vide!

Som sagt føres der offentligt tilgængelige statistikker med den slags, så
dine konspirationsteorier er malplaceret.

--
Malte Runz

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-10 18:16

"Malte Runz"

> Tallene er offentligt tilgængelige, så du kan ikke kalde det en afsløring.

HVOR?

> Hvorfor vil du regne dem med to gange?

Nårh ja, Tumpe, jeg skulle selvfølgelig have skrevet de danske
statsborgere der bliver regnet med blandt de 55%
Altså 2.g'ere der har fået dansk statsborgerskab.
Undskyld jeg ikke skar det ud i pap for dig!!!
Forstod du det nu?

> Som sagt føres der offentligt tilgængelige statistikker med den slags, så
> dine konspirationsteorier er malplaceret.

Som jeg skrev før HVOR?

Mvh Eyvind

Fra : Malte Runz

Dato : 12-09-10 11:18

Eyvind Dk wrote:
> "Malte Runz"

> HVOR?

Blandt andet her:

Statistikbankens STRAFNA2 ("Strafferetlige afgørelser efter område,
overtrædelsens art, afgørelsestype, national oprindelse, alder og køn")
http://www.statistikbanken.dk/statbank5a/default.asp?w=1536

Eller fra kriminalforsorgens statistikberetninger.
http://www.kriminalforsorgen.dk/Default.aspx?ID=71

Beklager at måtte punktere din myte om, at det officielle Danmark
hemmeligholder fakta om indvandrernes overrepræsentation i
kriminalstatistikkerne.

> Nårh ja, Tumpe, jeg skulle selvfølgelig have skrevet de danske
> statsborgere der bliver regnet med blandt de 55% ...

Ja, det skulle du. Og rigtigt flot ville det have været, hvis du havde
prøvet at undersøge, hvor mange det faktisk drejer sig om. For det er nemlig
heller ikke nogen hemmelighed.

> Altså 2.g'ere der har fået dansk statsborgerskab.
> Undskyld jeg ikke skar det ud i pap for dig!!!
> Forstod du det nu?

Tjek før du trykker 'send' næste gang.

> Som jeg skrev før HVOR?

Det ved du nu.

--
Malte Runz

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-10 14:33

"Malte Runz"
> [...]
> Statistikbankens STRAFNA2 ("Strafferetlige afgørelser efter område,
> overtrædelsens art, afgørelsestype, national oprindelse, alder og køn")

Jeg kunne ikke finde dem - ka' du være lidt mere præcis?
Eventuelt afsløre hvor stor en procentdel af udlændinge i
Kbh's fængsler?
Hvad er dit tal og hvorfra får du det?

> Eller fra kriminalforsorgens statistikberetninger.
> http://www.kriminalforsorgen.dk/Default.aspx?ID=71

Og heller ikke her!!!

> Beklager at måtte punktere din myte om, at det officielle Danmark
> hemmeligholder fakta om indvandrernes overrepræsentation i
> kriminalstatistikkerne.

Det er ikke kriminalstatistik vi debatterer her.
Det er ANTALLET AF UDLÆNDINGE i Kbh's fængsler!!!
(Og for den sags skyld i ALLE Danmarks fængler)

> Tjek før du trykker 'send' næste gang.

Udtryk dig nu klart - HVOR ER TALLET??????

> Det ved du nu.

Nej, jeg har stadig ikke fået at vide hvor!!!!!

Mvh Eyvind

Fra : Malte Runz

Dato : 12-09-10 17:09

Eyvind Dk wrote:
> [...]
>
> Jeg kunne ikke finde dem - ka' du være lidt mere præcis?
> Eventuelt afsløre hvor stor en procentdel af udlændinge i

Jeg er ikke kommet med noget tal. Jeg har sagt, at du tager fejl, når du
mener at der er tale om 'afsløring af tal ved en fejl'. Tallene er
tilgængelige, og hvis det interesserer dig at få be- eller afkræftet de 45%
, så brug de ti minutter det tog mig at finde dem.

> Og heller ikke her!!!

Det er ikke mit problem, at du ikke kan navigere på sitet. Find
beretningerne i 'viden og statistik' -> 'statistik'. De relevante tabeller
er dog ikke udspecificeret på regioner (som de er det i DS), men gælder for
hele landet.

> Det er ikke kriminalstatistik vi debatterer her.
> Det er ANTALLET AF UDLÆNDINGE i Kbh's fængsler!!!
> (Og for den sags skyld i ALLE Danmarks fængler)

(Hvilket netop er en del af kriminalstatistikken, "tumbe".)

Men nej. Det vi debatterer er din påstand om, at befolkningen ikke må have
kendskab til forskellige statistikker. " ... hvor høj bliver procenten så?
Nåh nej, det må befolkningen ikke vide!" Jo, det må befolkningen godt. Det
er idiotien i din påstand jeg reagerer på her, og ikke selve tallet.

> Udtryk dig nu klart - HVOR ER TALLET??????

Rolig, nu. Hvis jeg har kunnet finde det, så kan du også. Tag dig et kvarter
til at sætte dig ind i, hvordan man bruger Statistikbanken, så vil du finde
alle mulige officielle tal, der bekræfter, at indvandrere og efterkommere
med muslimsk baggrund er overrepræsenteret i alle de forkerte statistikker.
Det burde være ren følelsesporno for folk som dig!

> Nej, jeg har stadig ikke fået at vide hvor!!!!!

Jo, du har. Jeg har linket til to sites, hvor du med et minimum af indsats,
ville have kunnet finde dem. Min fejl var, at "jeg ikke skar det ud i pap
for dig!!!"

--
Malte Runz

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-10 17:28

"Malte Runz"
> (Hvilket netop er en del af kriminalstatistikken, "tumbe".)
> Men nej. Det vi debatterer er din påstand om, at befolkningen ikke må have
> kendskab til forskellige statistikker.

NEJ NEJ og atter nej!
Få det nu ind i hovedet - det er antallet af INDSATTE udlændinge
i fængslerne det drejer sig om!!!!

Skriv tallet og/eller procentdelen og link til hvor du fandt det!!!
Og kan du ikke det så hold din kæft!!!

Fra : Malte Runz

Dato : 12-09-10 22:06

Eyvind Dk wrote:
> "Malte Runz"
>
> NEJ NEJ og atter nej!
> Få det nu ind i hovedet - det er antallet af INDSATTE udlændinge
> i fængslerne det drejer sig om!!!!

Prøv med lidt flere udråbstegn.

Du skrev at nogle tal blev offentliggjort ved en fejl. Gu, gjorde de ej.
Alle andre end dig har kunnet finde dem på nettet i årtier. Og du skrev "Nåh
nej, det må befolkningen ikke vide!" Hvorfor fanden ligger tallene så på
nettet i en stor database (Danmarks Statistik), hvor /alle/ kan finde dem,
hvis de, modsat dig, evner det?

> Skriv tallet og/eller procentdelen og link til hvor du fandt det!!!
> Og kan du ikke det så hold din kæft!!!

Jeg har aldrig nævnt andre tal, end de 45% du snakker om, og jeg har aldrig
hverken påstået eller antydet at tallet skulle være forkert. Jeg har
udelukkende forholdt mig til dine vrangforestillinger om hemmeligholdelse og
fusk.

--
Malte Runz

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-10 23:26

"Malte Runz"
> [...]
> aldrig hverken påstået eller antydet at tallet skulle være forkert. Jeg
> har udelukkende forholdt mig til dine vrangforestillinger om

Og det tal (45%) stammer fra et jobopslag og må vel
betegnes som en fejl, når man ikke andre steder vil
offentliggøre oplysninger om antallet af udenlandske
indsatte.

Så du KAN IKKE finde tallet og/eller procentsatsen på
antallet af udenlandske indsatte i danske/Kbh fængsler?

OG det er akkurat det tråden handler om.
Danmarks Statistik, regering eller fanden og hans pumpestok
NÆGTER befolkningen den viden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Var det nok udråbstegn til at vække dig?

Så tag og vis lidt rygrad og indrøm at du tog fejl!

Fra : Malte Runz

Dato : 13-09-10 07:57

Eyvind Dk wrote:
> [...]
> betegnes som en fejl, når man ikke andre steder vil
> offentliggøre oplysninger om antallet af udenlandske

De ligger, som jeg har prøvet at forklare dig, frit tilgængeligt bl.a. på
Danmarks Statistik. Problemet er, at /du/ ikke kan (eller vil) finde dem, og
ikke at de ikke er der.

> Så du KAN IKKE finde tallet og/eller procentsatsen på
> antallet af udenlandske indsatte i danske/Kbh fængsler?

Jo, jeg kan. Det har jeg også fortalt dig flere gange. Men du har
tilsyneladende brug for lidt hjælp så kommer den her:
Gå til www.dst.dk , vælg 'Statistikbanken', vælg 'Sociale forhold og
retsvæsen', vælg 'retsvæsen', vælg 'STRAFNA2', vælg det relevante 'område',
'afgørelsestype', 'national oprindelse', 'år' og tryk 'vis tabel'. (Du skal
selv foretage et par simple udregninger, hvis du vil have tallene i
procenter.)

> OG det er akkurat det tråden handler om.
> Danmarks Statistik, regering eller fanden og hans pumpestok
> NÆGTER befolkningen den viden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> Var det nok udråbstegn til at vække dig?

Igen forveksler du dine manglende evner med andres modvilje.

> Så tag og vis lidt rygrad og indrøm at du tog fejl!

Jeg har haft ret, og du har taget fejl lige fra begyndelsen, hvilket du vil
se, når du følger min brugsanvisning... hvis du ellers tør.

--
Malte Runz

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-10 12:18

"Malte Runz"

> [...]
> 'område', 'afgørelsestype', 'national oprindelse', 'år' og tryk 'vis
> tabel'. (Du skal selv foretage et par simple udregninger, hvis du vil have

Malte Malte Malte; det er nu gået op for mig at du lider
af et eller andet dyslektisk handicap!
Du KAN simpelthen ikke læse hvad jeg skriver.
Hvorfor er det så svært for dig at se forskel på strafferetslige
afgørelser og det faktiske antal af indsatte?
Jeg er udemærket klar over at man kan se strafferetslige
afgørelser på de forskellige nationaliteter, jeg har selv refereret
adskillige gange omkring dette faktum.
F.eks at filippinere, thaier og lign. er ca. halvt så kriminelle som
danskere, mens mænd fra muslimske lande er op mod 3 gange
så kriminelle.
MEN DET ER IKKE DET DER DISKUTERES I DENNE TRÅD!

Det er det FAKTISKE antal af indsatte i danske fængsler
herunder hvormange der er indvandrere samt efterkommere.
Disse tal er IKKE tilgængelige for offentligheden, forstå det
nu for fanden!

Fra Nicolaj Sennels ved vi at muslimer i danske ungdomsfængsler
udgør ca. 70%, men det var Nicolajs tal (fordi han arbejdede i et
ungdomsfængsel), men INGEN offentlig myndighed er kommet
med nogen tal!

Og det er DET der er skandaløst!!!!!!!!!!!!!!
CAPICE!

Hvis du ET ENESTE sted kan finde et tal og/eller procentsats
på det FAKTISKE ANTAL af indsatte med udenlandsk baggrund,
så gi'r jeg en flaske vin!!!!!!!!!!!!!!!!
(Og altså ikke det jobopslag jeg omtaler)

Fra : Henrik Blunck

Dato : 13-09-10 13:26

Den 13-09-2010 13:18, Eyvind Dk skrev:
> "Malte Runz"
[...]
> [...]
> Hvorfor er det så svært for dig at se forskel på strafferetslige
> afgørelser og det faktiske antal af indsatte?

Du kan ikke blive indsat uden at der sker en strafferetslig afgørelse
først, så hvorfor skændes yderligere om den sag?

Det er da diskussionen fra den blinde med den døve, eller hur?

[...]
> [...]
> ungdomsfængsel), men INGEN offentlig myndighed er kommet
> med nogen tal!
> Og det er DET der er skandaløst!!!!!!!!!!!!!!

Når han har arbejdet i et ungdomsfængsel kunne det diskuteres om han
overtræder sin tavshedspligt, men det er ret underordnet, for det er jo
et ubestrideligt faktum at flere dømmes med udenlandsk herkomst - og det
mindsker deres chance [læs: risiko ] for senere i livet at opnå
statsborgerskab.

Men igen er det diskussionen som ikke fører ret langt. Alle bør være
lige for loven, og er man så dum at overtræde landets love må pågældende
forvente, at det får en konsekvens. Som amerikanerne siger: "If you
can't do the time, don't do the crime"...

Fortsat god debat.

Henrik V Blunck
Læser du min politiske blog? Du finder den lige her:
http://politisk-blog.blogspot.com/

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-10 14:58

"Henrik Blunck"

> Du kan ikke blive indsat uden at der sker en strafferetslig afgørelse
> først, så hvorfor skændes yderligere om den sag?

Nej, men du kan sagtens UNDGÅ at blive indsat selv om der
foreligger en strafferetslig afgørelse.
Dertil kommer at længden af fængselsdommene er afgørende
for forholdet mellem danske og udenlandske indsatte.
F.eks hvis de udenlandske fik længere domme end danskere
så vil det jo over tid gøre at flere udlændinge sidder fængslet
(Dette var kun et eksempel)

Det er muligt du er ligeglad med at vide forholdet mellem
muslimer og ikke-muslimer i danske fængsler, men det er jeg
ikke. Jeg synes det er skandaløst.

Mvh Eyvind

Fra : Henrik Blunck

Dato : 13-09-10 15:07

Den 13-09-2010 15:57, Eyvind Dk skrev:

> [...]
>
> Det er muligt du er ligeglad med at vide forholdet mellem
> muslimer og ikke-muslimer i danske fængsler, men det er jeg

Eyvind, jeg har ikke udtalt mig om at være ligeglad eller ej.

Men folks religiøse overbevisning ændrer intet ved at alle skal være
lige for loven. Når rigspolitichefen afsløres i at have en chauffør der
kører for stærkt, skal de ikke gå efter ham der afslører, at han kørte
for stærkt, men tage hånd om selve kriminaliteten.

Det må være den strafbare handling der er det centrale - ikke folks
religion, hårfarve, vægt eller politiske holdning.

Dét var min pointe.

Henrik Blunck
Tjen penge i din fritid - på nettet
http://www.blunck.dk/tjenfritid

Fra : Malte Runz

Dato : 13-09-10 18:11

Eyvind Dk wrote:
> [...]
> Hvorfor er det så svært for dig at se forskel på strafferetslige
> afgørelser og det faktiske antal af indsatte?

Hvad sker der med mennesker, der idømmes ubetinget fængselsstraf? Hvilken
dom har indsatte i fængsler fået? Hvis myndighederne var interesseret i, at
skjule hvilken andel udlændinge udgør i fængslerne, så gør de det ikke godt.
Og så bliver de tilmed direkte modarbejdet af Kriminalforsorgen. Fra deres
seneste beretning (og den vender jeg tilbage til længere nede):
****
Kriminalforsorgens statistik er hovedsageligt baseret på data i to af
Kriminalforsorgens administrative it-systemer - Klientsystemet og
Personalesystemet.

Før 2004 var de statistiske opgørelser baseret på et omfattende
blanketsystem, der blev anvendt til manuelle indberetninger.

Overgangen til nye statistikkilder har allerede medført muligheder for at
udbygge statistikdækningen, og den vil i de kommende år sikre mere
omfattende dokumentation af Kriminalforsorgens virksomhed i form af
statistik over og analyse af indsatte, klienter og personale.
****

> [...]

> herunder hvormange der er indvandrere samt efterkommere.
> Disse tal er IKKE tilgængelige for offentligheden, forstå det

Hvis du havde læst statistikberetningen 2009 fra kriminalforsorgen, sådan
som jeg anbefalede dig i mit svar på din trådstarter, ville du have fundet:
"Tabel 3.20. Indsatte og klienters etniske tilhørsforhold"
Med følgende variable:
"Indvandrere - Efterkommere - Dansk opr. - Udlændinge - I alt"

Hvad tror du den tabel viser, hvis det ikke lige præcis er "det FAKTISKE
antal af indsatte i danske fængsler herunder hvormange der er indvandrere
samt efterkommere." Du får oven i købet tallene i procent og de faktiske
tal.

Du er hermed klædt fuldstændigt af!

> [...]
> udgør ca. 70%, men det var Nicolajs tal (fordi han arbejdede i et
> ungdomsfængsel), men INGEN offentlig myndighed er kommet

Har du selv ledt? Tør du måske (hiv lige bukserne op igen, ikk') lade det
komme an på en prøve?

> [...]
> på det FAKTISKE ANTAL af indsatte med udenlandsk baggrund,
> så gi'r jeg en flaske vin!!!!!!!!!!!!!!!!
> (Og altså ikke det jobopslag jeg omtaler)

Ahem...
"Tabel 3.20. Indsatte og klienters etniske tilhørsforhold"
Med følgende variable:
"Indvandrere - Efterkommere - Dansk opr. - Udlændinge - I alt"

Det er vist dig, der trænger til en opstrammer, så behold du bare din vin.

--
Malte Runz

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-10 10:49

"Malte Runz"
> [...]
> Med følgende variable:
> "Indvandrere - Efterkommere - Dansk opr. - Udlændinge - I alt"

WOT!!!
Det må jeg indrømme!
Det ser faktisk ud til at det indeholder de oplysninger jeg
efterlyser.
Jeg vil nærlæse den rapport når jeg kommer hjem fra arbejde!
Det er ganske vist et stykke tid siden jeg så politikkere brokke
sig over ikke at kunne få disse oplysninger, men hvis
kriminalforsorgen faktisk HAR fremlagt dem, så er min
kritik af dem selvfølgelig uberettiget!

Mvh Eyvind

Fra : Patruljen

Dato : 14-09-10 18:30

On 14 Sep., 21:46, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Hvornår har du nogensinde indrømmet du tog fejl?

Du kommenerede faktisk selv, da jeg indrømmede min fejl. Men det har
du så glemt imellemtiden, selvom det blot er et døgns tid siden :)

Det var det med dender hjernescanning - NB.

Jeg skal gerne med det samme indrømme endnu en fejltagelse. Det var
ikke Thomsen, men dig, der gerne ville fortsætte dit nedgørende
forehavende - trod min indrømmelse af fejlen. Men denne gang mener jeg
virkelig at jeg har en god forklaring. I er præcist lige ubegavede -
og formulerer jer nøjagtigt på det samme stupide niveau.

Fra : Patruljen

Dato : 13-09-10 08:10

On 13 Sep., 08:56, "Malte Runz" <glem...@glemdet.dk> wrote:

> [...]
> procenter.)

> Igen forveksler du dine manglende evner med andres modvilje.

:D

Fra : Patruljen

Dato : 13-09-10 08:15

On 13 Sep., 13:18, "Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk>
wrote:
> [...]
> udgør ca. 70%, men det var Nicolajs tal (fordi han arbejdede i et
> ungdomsfængsel), men INGEN offentlig myndighed er kommet

Nicolai Sennels udtaler sig som han gør, fordi han har en politisk
agenda. Sandelig ikke på baggrund af faglighed. Prøv du at spørg ham,
hvor mange unge der ligger med hovedet mod mekka på bedetæpper på
Sønderbro :)

Jeg skulle gerne vide det, da jeg har haft min faste gang på Sønderbro
i en professionel sammenhæng.
Og jeg kan somend også fint aflevere svaret til dig med det samme.
Ikke eèn eneste, du.

> Og det er DET der er skandaløst!!!!!!!!!!!!!!
> CAPICE!

Det som er skandaløst er at en person som Sennels manipulerer med sin
faglighed fordi han har en politisk dagsorden.

> [...]

> på det FAKTISKE ANTAL af indsatte med udenlandsk baggrund,
> så gi'r jeg en flaske vin!!!!!!!!!!!!!!!!
> (Og altså ikke det jobopslag jeg omtaler)

:)

Ja. Det er sandelig ikke let, hvis tingene ikke bliver proppet ned i
halsen på dig -
Har du det også sådan i andre sammenhænge?

Fra : Patruljen

Dato : 13-09-10 08:23

On 13 Sep., 14:26, Henrik Blunck <hen...@INGENSPAMblunck.dk> wrote:

> [...]
> et ubestrideligt faktum at flere dømmes med udenlandsk herkomst - og det
> mindsker deres chance [læs: risiko ] for senere i livet at opnå

Nej. Det gør han somend ikke, fordi han nævner ingen personnavne.
Problemet er meget anderledes. Sennels manipulerer, som jeg netop har
beskrevet.

Det eneste signal, der rent faktisk illustrerer at man har en muslimsk
- religiøs kulturbaggrund er at man ikke spiser svinekød.
Men det samme kan du så sige om alle de "kristne", der er fængslede og
ikke spiser puddelhunde og siameserkatte.

Det er ganske enkelt en rigtig dårlig vittighed, at formulere en
titel, som hedder: "Blandt kriminelle muslimer." Der er ikke et grand
faglighed involveret. Det handler alene om at have en politisk agenda
- og om at defamere en særlig religiøs gruppe.

Hvad med en bogtitel, der hedder: Blandt kristne HAère -
Mon ikke bare, de fleste ville skige af grin?

> [...]
> forvente, at det får en konsekvens. Som amerikanerne siger: "If you
> can't do the time, don't do the crime"...

Du skulle nu deltage lidt hyppigere Mr. Blunck. Der er brug for en
anelse saglighed

Fra : Henrik Blunck

Dato : 13-09-10 18:49

Den 13-09-2010 16:22, Patruljen skrev:
> On 13 Sep., 14:26, Henrik Blunck<hen...@INGENSPAMblunck.dk> wrote:
[...]
> Du skulle nu deltage lidt hyppigere Mr. Blunck. Der er brug for en
> anelse saglighed

Tak for rosen.

Fra : Patruljen

Dato : 14-09-10 04:29

On 14 Sep., 11:49, "Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk>
wrote:
> [...]
> sig over ikke at kunne få disse oplysninger, men hvis
> kriminalforsorgen faktisk HAR fremlagt dem, så er min

Præcist -
Flot - Eyvind. Det er altid flot at erkende, at man har bebrejdet
andre - uretmæssigt.

Fra : Henrik Blunck

Dato : 14-09-10 13:51

Den 14-09-2010 12:28, Patruljen skrev:
> Præcist -
> Flot - Eyvind. Det er altid flot at erkende, at man har bebrejdet
> andre - uretmæssigt.

Jeps, helt enig.

Henrik Blunck

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 14-09-10 14:10

On Tue, 14 Sep 2010 14:50:34 +0200, Henrik Blunck wrote:

> Jeps, helt enig.

Det var der flere herinde der kunne lære noget af.

ALLE laver fejl, men det kræver et mandfolk at indrømme det.

Fra : Henrik Blunck

Dato : 14-09-10 18:34

Den 14-09-2010 15:10, S.A.Thomsen skrev:

> Det var der flere herinde der kunne lære noget af.
> ALLE laver fejl, men det kræver et mandfolk at indrømme det.

Ja. Som det hedder på latin: "Erare humanum est" - Det er menneskeligt
at fejle.

Fra : Patruljen

Dato : 14-09-10 13:07

On 14 Sep., 15:10, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> [...]

mandfolk. Når en anden (jeg) gør det samme så vil du hellere opdyrke
fejlen og devaluere som du kan slippe af med.

Ved du hvad Thomsen?

Nja - jeg må vist hellere lige tage en dyb indånding og bare lade
resten stå der.

Fra : N_B_DK

Dato : 14-09-10 20:46

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> fejlen og devaluere som du kan slippe af med.

Hvornår har du nogensinde indrømmet du tog fejl?

MVH. N_B_DK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 11-09-10 02:31

"Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i Kbh's fængsler ved en fejl!
>
> Hvis man til de 45% lægger de indsatte hvor begge
> forældre er udlændinge, hvor høj bliver procenten så?

Den drejer mere og mere over mod DF, hva´ ? Eller er det langt forbi DF og
endnu mere til højre, hen imod Greve...

Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krigsdeltagelse(r) NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-10 18:49

"Kim Larsen
> Den drejer mere og mere over mod DF, hva´ ? Eller er det langt forbi DF
> og endnu mere til højre, hen imod Greve...

Du mener kun partier fra DF og til højre bør interessere sig for
at muslimerne måske nu er kommet i flertal i Kbh's fængsler?

Det er ganske tydeligt at du og EL ikke interesserer jer en
døjt for det!

Jeg tror dog at minimum Socialdemokraterne er muligt at
råbe op. SF måske. EL er udenfor rækkevidde.

Jeg kan tydeligt huske dengang du prøvede at bortforklare
at unge mænd fra muslimske kulturer har en skræmmende
høj kriminalitetsrate?
Nu fyrer du bare latterlige perfiditeter af!
Trist Kim Larsen, at du ikke har rygrad til at indrømme at
du tog fejl.

Mvh Eyvind

Fra : \"@'

Dato : 12-09-10 21:25