Animerede giffer på en iPhone
Fra : Steen

Dato : 08-09-10 16:46

Kan man det?
En bekendt vil af uvisse årsager, simpelthen så gerne have sine
forbandede animerede .gif-filer over på sin iPhone. Kan/hvordan gøres
dette?
--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-09-10 16:52

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Kan man det?
> En bekendt vil af uvisse årsager, simpelthen så gerne have sine
> forbandede animerede .gif-filer over på sin iPhone. Kan/hvordan gøres
> dette?

altså, Safari op iPhone kan godt "afspille" dem ... men jeg tror ikke du
kan smide dem i f.eks. iPhoto og synce dem og få dem til at spille der.

Sig at animerede gif'er er fra 90'erne ..

/thomas

Fra : Steen

Dato : 08-09-10 17:32

> [...]
> kan smide dem i f.eks. iPhoto og synce dem og få dem til at spille der.
>
> Sig at animerede gif'er er fra 90'erne ..

Det var i hvert fald i 90'erne jeg sidst brugte den slags. Han må nok
slå sig til tåls med, at den slags er et overstået kapitel
--
Steen