Tegne i Photoshop
Fra : hans jørgen hvid

Dato : 08-09-10 14:16

Hvordan er det nu man gør. Jeg skal tegne nogle krydsende linier uden at
der pludselig kommer en fyldt flade imellem linierne.
Mvh
Hans Jørgen Hvid

Fra : Niels

Dato : 08-09-10 08:32

On Sep 8, 3:15 pm, h...@hj-hvid.dk (hans jørgen hvid) wrote:
> Hvordan er det nu man gør. Jeg skal tegne nogle krydsende linier uden at
> der pludselig kommer en fyldt flade imellem linierne.
> Mvh
> Hans Jørgen Hvid

Jeg går ud fra, at vi taler om penne-værktøjet. Klik i den ikon, som
hedder "path" - det er nummer to ikon oppe under loftet.

Se her:

http://dl.dropbox.com/u/4758297/path.jpg

--
Niels

Fra : hans jørgen hvid

Dato : 08-09-10 21:54

Niels <nboegh@gmail.com> wrote:

> Jeg går ud fra, at vi taler om penne-værktøjet. Klik i den ikon, som
> hedder "path" - det er nummer to ikon oppe under loftet.

> [...]

Tak for hjælpen. Det er et nyt ikon for mig. Jeg har CS3, men har før
haft en (endnu) ældre version.

Hans Jørgen