Min nevøs tæskehold fik ram på mig
Fra : Bo Warming

Dato : 08-09-10 11:40

Min nevøs tæskehold fik ram på mig
Skolen er startet så grupper af jævnaldrende unge skal slå tiden ihjel
efter skoletid og de valfarter til mit plankeværk og råber, skriger,
sladrer om at jeg er racist og aldrig har bukser på "altid er nøgen" -
ingen er så blind som den, der ikke vil se
Er jeg tilfældigvis nær på min side af plankeværket så råber jeg "kom
ind i haven hvis der er nogen spørgsmål, men de fornemmer at deres
bevidste løgnefordomme ku blive modsagt så de smider bare kilosvis af
småsten over plankeværket uden at kunne se mig, så de rammer næsten
alle ved siden af.
Min nevø arbejdede sig op i SF og EL ved at gejle unge op til vold,
levere peptalk før man på iransk vis stenede den sønderjyske Gandhi ,
ex-SS -gartneren fra Auschwitz Thies Christoffersen og hans mindste
lillebror stende på iransk vis Den Danske Forenings overlæger,
jernbanesabotører og bibliotekarer når de holdt akademiske møder i
Korsør - de betalte selv men fagforeningskontingenter brugtes til de
autonomes busrejse til Korsør tsk tsk. Når Thies hus var blevet stenet
af min nevøs modige tæskehold - snese mod én - så han ud på sin
trappesen og lagde en buket blomser til dem, hvilket journalister
kaldte "bizart" men havde han været den rigtige Gandhi ville de have
ros efterlevelse af Jesu ord om agt vende den anden kind til

Min bror lever af at rejse rundt til højskoler og synge sange om
racisters ondskab, så han støber OGSÅ de kugler som tæskeholdet skyder
mig med, og jeg har p.t. et meget ømt blåt mærke i hovedbunden af en
stor sten der tilfældigvis ramte.