Ny printer søges
Fra : Leif

Dato : 09-09-10 21:54

Fra : Allan Vebel

Dato : 09-09-10 23:10

Leif skrev:

> Noget ondt at sige om den her:

Ja, det er en blækprinter - og dermed dyr i udskrift.

Jeg har i mange år købt blækpatroner i dyre domme
til mange forskellige blækprintere.

Nu har jeg købt en farvelaserprinter - det koster kun
en fjerdedel i udskrivning.

Ja, den er lidt dyrere i indkøb, men er hurtigt sparet
ind - naturligvis med hensyn til udskriftsbehovet.

Er udskriftsbehovet stort nok, er en blækprinter alt
for dyr i drift - allerede her skal du overveje hvad du
skal investere i.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-10 12:07

"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> skrev i en meddelelse
> Noget ondt at sige om den her:
> http://www.shg.dk/Printere/HP-Photosmart-B109a-Multifunktion-2187552.html
>

> Mvh, Leif

Kan se det er en HP og jeg vil gå, ikke langt, men dog
uden om HP printere.
Har haft to stk, en 960C og en 3420, og begge har haft
problemer med mekanikken. 960C larmede som om to tandhjul
børstede tænder, og 3420'eren tabte noget 'metal', en lille dims
så nu kan den ikke trække printhovedet og blæk over papiret.
Snurrer bare. Vil af disse grunde ikke anbefale HP.
Overvejer nu en Pixma-model fra Canon istedet.
Canon virker også mere proff end HP og tror ikke
man kan finde bedre photoprintere, især til prisen.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-10 12:36

Den 12-09-2010 13:07, >>Eque<< skrev:

> [...]
> Canon virker også mere proff end HP og tror ikke
> man kan finde bedre photoprintere, især til prisen.

Da har jeg så haft den modsatte oplevelse, aldrig mere en Canon printer
men godt deres scanner. Canon printere er noget skrammel og lider også
af dårlige drivere. Har et par gange anbefales HP printere til folk med
Canon problemer og fået tilbagemeldingen "det var dog dejligt med noget
der virker" har selv idag en HP farvelaser, da jeg ikke selv printer
billeder ud mere men får dem lavet i byen, så min Photosmart D6100 er
stillet tilside. Ville lige give et modspil til din udmelding men som
det meste indenfor EDB har folk jo deres favoritter