Netgear WGR614 efter Homebox?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 09-09-10 13:42

Får en Homebox fra TDC om en uge; kan man hænge en Netgear WGR614 efter
den (og slippe for at sætte Homeboxen op til trådløst)?
--
Med venlig hilsen Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : KsNa

Dato : 09-09-10 17:19

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> Får en Homebox fra TDC om en uge; kan man hænge en Netgear WGR614 efter
> den (og slippe for at sætte Homeboxen op til trådløst)?

Homeboxen er lige klar til brug, krypteringsnøgle stå på homeboxen.

Mvh.
Kim

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 09-09-10 17:35

Den 09-09-2010 18:18, KsNa skrev:
> "Hans Paulin (6310)"<me@privacy.net> skrev i meddelelsen
>
> Homeboxen er lige klar til brug, krypteringsnøgle stå på homeboxen.

Okay; nu var det primært fordi div. trådløse er sat op til Netgearen,
kabler er trukket mv.

Men at det ikke er svært er da dejligt :)

--
Med venlig hilsen Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Rado

Dato : 09-09-10 22:04

On Thu, 09 Sep 2010 18:34:36 +0200, "Hans Paulin (6310)"
<me@privacy.net> wrote:

>Okay; nu var det primært fordi div. trådløse er sat op til Netgearen,
>kabler er trukket mv.

Jeg har også lige fået en Homebox da mit modem stod af, der slog jeg
trådløs fra da jeg p.t. ikke bruger det, og koblede den gamle router
(Sandberg) som netværket sidder på, på den, det fungerer OK. Vil tro
at det også fungerer med trådløs.

--
Rado

We're all biased. The question is however whether we're
biased in the right or in the wrong direction...

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 10-09-10 06:00

Den 09-09-2010 23:04, Rado skrev:

> [...]
> trådløs fra da jeg p.t. ikke bruger det, og koblede den gamle router
> (Sandberg) som netværket sidder på, på den, det fungerer OK. Vil tro

Arh, det lyder godt :)

Vil overveje at bestille en ny Netgear så da den gamle hikker :)

Tak! :)
--
Med venlig hilsen Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 09-09-10 22:55

Hans Paulin (6310) skrev:

> Får en Homebox fra TDC om en uge; kan man
> hænge en Netgear WGR614 efter den (og slippe
> for at sætte Homeboxen op til trådløst)?

Jeg ville gøre det omvendt.

Jeg har selv en Netgear 614 direkte på linjen, her
sidder så en 16-ports switch til vores mange
forbindelser med kabel - og en Cisco Wireless
Access Point til alt det trådløse i haven og på
toilettet

Hver gang jeg får noget fra en internetudbyder, ryger
det over på hylden (fordi det altid giver en eller anden
form for problemer) - her bruger jeg altid mig eget
udstyr, så kan jeg selv bestemme opsætningen.

Jeg har fast IP-adresse, så er det altid nemt at sætte
op, når man kender den.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 10-09-10 06:02

Den 09-09-2010 23:54, Allan Vebel skrev:

> Jeg har fast IP-adresse, så er det altid nemt at sætte
> op, når man kender den.

Dét har jeg så aldrig haft, men skulle det aldrig blive sværere at sætte
op end Netgear'en skal jeg ikke klage :)

Tak for dit svar :)
--
Med venlig hilsen Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Jesper Lund

Dato : 10-09-10 07:36

Allan Vebel wrote:

> [...]
> (fordi det altid giver en eller anden form for problemer) - her bruger
> jeg altid mig eget udstyr, så kan jeg selv bestemme opsætningen.

Lidt svært her fordi Homebox er ADSL modem sammenbygget med wifi router.

--
Jesper Lund