Mobil med abo til 0?
Fra : Mogens

Dato : 07-09-10 11:26

Har lige flyttet mit nummer fra Telia til TDC fordi en sælger
overbeviste mig om det fornuftige idet den månedlige abo-pris var 0. Så
2 mdr. efter skiftet meddeler TDC at der indføres et månedligt
abonnement på 29 kr. Røvrendt!

Ved at Callme har en løsning til 19 kr, men er der stadig nogen der har
0,00 om måneden og hvor man kan flytte sig gamle nummer? (skal sige at
mit forbrug er ca. 5-10 minutter om måneden, så jeg bruger den blot til
nødopkald og for at være kontaktbar)

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 07-09-10 11:58

Mogens <myname@mysite.dk> skrev :

> [...]
>overbeviste mig om det fornuftige idet den månedlige abo-pris var 0. Så
>2 mdr. efter skiftet meddeler TDC at der indføres et månedligt

Hvilket af deres abonnementer er det?

Du forveksler det ikke med Netbasis?
Som er internetopkobling med modem.

Iflg. deres hjemmeside er TDC Mobil da stadig uden
abonnementspris.
Kerim
http://www.facebook.com/Khilafah.nu.Kerim.Ellentoft

Fra : Mogens

Dato : 07-09-10 13:24

Kerim Ellentoft wrote:

> Hvilket af deres abonnementer er det?
>
> Du forveksler det ikke med Netbasis?
> Som er internetopkobling med modem.

Du har ret! Jeg har (troede ikke jeg havde) noget med TDC at gøre ud
over det nytegnede mobilabonnement, men nu hvor jeg læser emailen kan
jeg se at den er sendt til min oldgamle post8.tele.dk mailkonto. Så det
er åbenbart den de ikke længere gider at lade mig have gratis, men nu
ønsker at charge 29,- pr. måned.

Emailkontoen bruger jeg kun undtagelsesvist, men ville egentlig helst
beholde den, men det er nok desværre ikke muligt (gratis).

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 07-09-10 12:02

Mogens <myname@mysite.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> overbeviste mig om det fornuftige idet den månedlige abo-pris var 0. Så
> 2 mdr. efter skiftet meddeler TDC at der indføres et månedligt

Jf. TDCs hjemmeside har de et abbonement uden du betaler for abbonnement.
http://kortlink.dk/tdc/84ha

> [...]
> 0,00 om måneden og hvor man kan flytte sig gamle nummer? (skal sige at
> mit forbrug er ca. 5-10 minutter om måneden, så jeg bruger den blot til

De fleste selskaber har et minimumsforbrug pr. måned, ellers burde du nok
overveje taletidskort med dit sparsomme forbrug.

--
Bjarke Andersen

Fra : Mogens

Dato : 07-09-10 13:26

Bjarke Andersen wrote:
> De fleste selskaber har et minimumsforbrug pr. måned, ellers burde du nok
> overveje taletidskort med dit sparsomme forbrug.
Ja, men det har jo den hage at man mister sit nummer. Og trods at jeg
ikke bruger mobilen ret meget er det et nummer jeg har haft i 8 år, som
er meget let at huske og som enkelte nøglepersoner kender.

Fra : Henrik 8600

Dato : 07-09-10 21:19

"Mogens" <myname@mysite.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> 0,00 om måneden og hvor man kan flytte sig gamle nummer? (skal sige at mit
> forbrug er ca. 5-10 minutter om måneden, så jeg bruger den blot til

Mener M! har noget der er gratis incl sms og lidt snak...

H.

Fra : Lars Klintholm

Dato : 07-09-10 21:49

Den 07-09-2010 skrev Mogens:

> er der stadig nogen der har 0,00 om måneden og hvor man kan flytte sig gamle
> nummer?

https://www.telmore.dk/mobil/priser

https://www.bibob.dk/

http://www.cbb.dk/mobil/priser-og-vilkaar/generelle-priser/