kan man skifte baggrund i en iPod Touch
Fra : thohei

Dato : 06-09-10 12:11

Ungen ønsker at skifte baggrund på sin iPod Touch 8iGB, den kører
operativsystem 4.0.2.
Jeg kan ikke finde ud af det og har ikke kunnet finde noget info om
det.
Det er ikke 'idle' og pause-skærmen, men den sorte baggrund der er bag
ikonerne.
Pft
Thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 06-09-10 20:46

thohei <heinesen@mail.dk> writes:

> [...]
> det.
> Det er ikke 'idle' og pause-skærmen, men den sorte baggrund der er bag

Gå ind i Foto, og find det foto det skal være. Hold fingeren på
billedet, og en menu kommer frem. Her kan "Sæt som baggrund" vælges.

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 06-09-10 21:36

thohei <heinesen@mail.dk> wrote:

> [...]
> det.
> Det er ikke 'idle' og pause-skærmen, men den sorte baggrund der er bag

Den gamle 8 GB Touch har kun 128 KB DRAM ligesom iPhone 3G.
Du skal have 256 for at være med på vognen (om jeg husker ret).

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-09-10 22:01

> [...]

> det.
> Det er ikke 'idle' og pause-skærmen, men den sorte baggrund der er bag

ikke på din model .. den er for langsom/gammel til at understøtte det.

/thomas