blok eller spærret eller uønsket
Fra : Søren

Dato : 05-09-10 18:05

Jeg har Iphone 3Gs
Jeg er træt af at få uønsket sms fra en person.
Hvordan laver jeg blok eller spærret, som en person kan ikke sende sms til
min mobil, som jeg modtager aldrig sms fra en person mere.
Jeg behøver ikke at oprette ny mobilnr, fordi jeg beholder min mobilnr

mvh Søren

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 05-09-10 18:09

Søren skrev:

> Jeg har Iphone 3Gs
> Jeg er træt af at få uønsket sms fra en person.
> Hvordan laver jeg blok eller spærret, som en person kan ikke
> sende sms til min mobil, som […]

Til Android findes der en app til den slags, mon ikke osse der
gør til iPhone?

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Søren

Dato : 05-09-10 18:22

"Klaus Alexander Seistrup" <klaus@seistrup.dk> skrev i meddelelsen

> Til Android findes der en app til den slags, mon ikke osse der
> gør til iPhone?
>
> Mvh,
>
> --
> Klaus Alexander Seistrup
> http://klaus.seistrup.dk/

Ok, jeg kan ikke finde Android, som blok, spærre, uønske sms...der findes
ikke app
Hvor du finder....?

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 05-09-10 19:08

Søren skrev:

> Ok, jeg kan ikke finde Android, som blok, spærre, uønske sms...
> der findes ikke app
> Hvor du finder....?

Android er det operativsystem der findes i fx HTC Desire, en smart-
phone som er en slags konkurrent til iPhone. Man kan ikke køre
android-apps på iPhone, men mit gæt er, at hvis der findes en app
til android som kan blokere sms fra visse afsendere, så findes der
nok en lignende app til iPhone.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Chano Andersen

Dato : 05-09-10 20:55

Den 05-09-2010 19:04, Søren skrev:
> Jeg har Iphone 3Gs
> Jeg er træt af at få uønsket sms fra en person.

Har du prøvet den simple løsning, at bede vedkommende om ikke at skrive
til dig?

- Chano Andersen

Fra : Ditte/Simba

Dato : 05-09-10 22:43

Søren udtrykte præcist:
> [...]
> min mobil, som jeg modtager aldrig sms fra en person mere.
> Jeg behøver ikke at oprette ny mobilnr, fordi jeg beholder min mobilnr

Hej

En mulighed er jo denne:
http://groups.google.dk/group/dk.teknik.telefoni.mobil/browse_thread/thread/5ba4bdded7ad6b71/4e336ab22ceb2785?hl=da&lnk=gst&q=sms++blokker+pro#4e336ab22ceb2785
Den har været oppe en gang imellem.
Det er bare at sende en besked retur med en tekst, og så håbe at
knolden i den anden ende fatter det. Og så ellers bare ignorere
eventuelle beskeder.

Hilsen Ditte

--
----