Penge under bordet til EL-venner
Fra : Bo Warming

Dato : 06-09-10 09:25

   Jeg har aldrig skjult at jeg har hus og formue men kommunen
har været vild med at jeg sku ha hjemmehjælp, hjemmesygeplejerske,
hjælpemidler, og at som forudsætning for hjemmehjælpen skulle der
udføres en månedlang hovedrengøring til 30000 kr pr dag af
fupprivatiserede pamperfirmaer som min nevøs embedsmænd er gode venner
med.
Jeg klagede over pengespildet og frabad mig hovedrengøringen og
øverste ankeinstans sagde at arbejdsmiljølov kræver at rengøringsfirma
skal have adgang, men det må gerne være et firma jeg selv vælger.
Med meget besvær fandt jeg nogen jeg havde tillid til og som langt
billigere end kommunens firmaer kunne gøre indeklima- miljøet tåleligt
for hjemmehjælpernes sarte næse

SÅ var der pludselig og for første gang interesse for min formue og al
hjælp stoppedes

Da jeg var alibi for korruption var der ingen smalle steder, men med
risiko for at mine venner fik en luns som var tltænkt
enhedslisteborgmesterens venner og valgkamp, så smækkedes kassen med
de dejlige skatteydermidler pludselig i
Mvh Bo Warming, gymnasielærer, Bjelkes Alle 46, 2200N 35861000