MS Windows
briani 27239
W7 og gendanne explorer
Fra : Valle

Dato : 06-09-10 09:01

Hejsa

Jeg har et problem med min bærbare med W7 Ultimate, når jeg lukker min
browser med Explorer 8 ned, og lukker maskinen ned, det går fint og ingen
fejlmeldinger, men når så jeg starter den på ny, og åbner Explorer, spørger
den om den skal gendanne sidste vindue, da der var et problem da den lukkede
ned sidst, eller om den skal gå til start vindue.
Er der et sted man kan slå det fra, eller på anden vis løse problemet ?

Jack V

Fra : Erik Olsen

Dato : 06-09-10 09:05

Valle wrote:

> [...]
> et problem da den lukkede ned sidst, eller om den skal gå til start
> vindue. Er der et sted man kan slå det fra, eller på anden vis løse

Luk Explorer inden du lukker pc'en.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Valle

Dato : 06-09-10 09:43

"Erik Olsen" <erik.olsen@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> Luk Explorer inden du lukker pc'en.
>
> --
> Venlig hilsen/Best regards
> Erik Olsen
> http://www.modelbaneteknik.dk/

Hvis du læser det igen, vil du se at det gør jeg !!!

Jack

Fra : Erik Olsen

Dato : 06-09-10 17:47

Valle wrote:
> "Erik Olsen" <erik.olsen@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du læser det igen, vil du se at det gør jeg !!!

Nå, det var så ikke helt tydeligt. Det tyder dog på at der opstår en
fejl når du lukker Explorer ned. Prøv næste gang at vente lidt inden du
lukker pc'en, så kan det være der kommer en fejlmeddelelse. Skriv ned
hvad der står på fejlmeddelelsen og post den her.